♥ آتـیـن ♥♥ آتـیـن ♥، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

♥ دخمل کوشولوی من... آتین ♥

عکس بازی ... ( آتین جونی در شرف 2 سالگی)

1391/7/27 12:27
3,646 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق کوچولوم ، همه زندگیــــــــم ... چیزی به پایان دو سالگیت نمونده هورا

 

کوچولوی خوشگل

میگی : بیــــــا بـَبـَلم بغل

ببل

جــــــون من ... قلب من

جونمی مامان

ژستشووووو

دالی بازی با لباسش

دالی 1

دالی 2

چشاتــو قربـــــــون قلب

دالی 3

گل من

در جستجوی خرگوش

آتین و خرگوشک

آتین با مقنعه

با مقنعه

خوشمل من

عاشق پله برقیه... البته برای آتین حکم تردمیل رو داره نیشخند

پله برقی

چشماتووو قربون

آتین مات و مبهوت

فدات بشم دخملممممم

گریه تو نبینم مامانم ... (عاشق این دستای کوچولوشم که گذاشته رو چشماش )

بمیرم برات مامانم

عاشقتم

پسندها (1)

نظرات (34)

معصومه
27 مهر 91 14:08
سلام سلام عزیزم ایشالا که همیشه خوش باشین با هم و تنتون سالــــــــــــــم باشه ماشالا خانومی شدی واسه خودت آتین جونم خیلی ماه شدی هروز به وبت سرمیزدم که ببینم مامان تنبلت کی آپ میکنه ومن صورت ماهتو ببینممم عزیزم خیلی دلم واست تنگولیده بودددددد
معصومه
27 مهر 91 14:10
راستی عشقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــ پیشاپیش تـــــــــــــــــــــــــــولـــــــــــدتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مــــــــــــــــــــــــــبــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــــــ
مونا مامان امیرسام
28 مهر 91 1:54
عجیجم شما بیا ببله من
مونا مامان امیرسام
28 مهر 91 1:55
عزیزم ماه بودی ماهتر شدی. اون لباس بنفش هم خیلی بهت میاد. هوارتاااااا بوس برای اتین جونی
مامان جون
28 مهر 91 19:34
سلام عروسک من هزار ماشالله که هر روز ناز تری میشی یه بوس گنده واسه تو
خاله jojo
28 مهر 91 23:13
سلام نفــــــــــــــــــــــــس خانوم خاله جون دلم خیلی خیلی خیــــــــــــــلــــــــــی برات تنگ شده مخصوصا واسه موش موشک گفتنات آتین بخــــــــــــــــورم تو رو با این ژستای خوشگلت عاشق اون عکس چهارم و اونی که رو تردمیلی شدم جیگر طلای من..... درد و بلات به عمرم زندگی من، قلب من، نازنین من می بــــــــــــــــــــــــــــــــوسمت یه عـــــــــــــــــــــالمه دوووووســـــــــــــــــــت دارم هوارتا
زهرا
29 مهر 91 8:16
سلام خانومي الهي قربونت برم چه ژستهاي ناز ي گرفتي خوشكل خانم
زهرا
29 مهر 91 8:18
پيشاپيش تولد ت مبارك عزيزم خوشكل خانوم
هدیه خدا- فریماه
29 مهر 91 14:39
خیلی ملوسی آتین جون. ماشـــــــــــــاله
مامان روژان
29 مهر 91 19:13
^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^ ^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^ ^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^ ^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^ ^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^ ^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^ ^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^ ^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^ ^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^ ^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^ ^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^ ^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^ ^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^ ^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^ ^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^ ^^^^^^#########################^^^^^^^^ سلام گلم .پيشاپيش تولد ت مبارك عزيزم . دختر ناری داری.
نوشين مامان آريا
30 مهر 91 10:46
جشن دوسالگيت مبارك باشه پرنسس كوچولو چه عكسهاي قشنگي حجابتو قربون
mamanebaran
30 مهر 91 12:09
واي خدا جونم آتين جونم اومده با يه عالمه عكساي قشنگت ، خدا جونم چقدر اين دخمره ما ناز داره ، خيلي دلم براتون تنگ شده بود ، آتين جون خوشگل پيشاپيش تولدت مبارك عزيز دلم عاشقتممممممممممم
مامان وندا
1 آبان 91 10:04
سلام عروسک داری بزرگ میشیا تولد 2سالگیت پیشاپیش مبارک مامانی چه لباسای خوشگلی تنت میکنه مخصوصا رون شلوار لیموییه از کجا خریدی؟
maryam
1 آبان 91 13:51
وووووووووش...چه جیگره ایـن آتیـش پارـه
رعنا
1 آبان 91 21:07
پیشاپیش تولدش مبارک باشه یعنی من بخورم این دخملوووووووو تولد امیررضای نم 21 روز دیگست
عمه ی آتنا
3 آبان 91 23:20
با تاخیر مبارک باشه تولدت گلی خانوووومزنده باشیییی
مامان نوژا
4 آبان 91 9:55
تولدت مبارک باشه شیطون بلا
مریم (مامان آرینا)
4 آبان 91 15:07
چه خومشلی شما چه ژستایی میگیری جیگر خانوم دل منو که بردی،خدا حافظت باشه عسلی
فاطمه
5 آبان 91 23:56
سرسبزترین بهار تقدیم تو باد آواز خوش هزار تقدیم تو باد گویند که لحظه ایست روییدن عشق آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد تولد فرشته مهربونت مبارک سمیا جونم .
مامان فتانه
6 آبان 91 11:57
چه لباسای خوشکلی چقدر هم بهت میاد
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 آبان 91 11:55
چه دختر نازنینی. خیلی عکسات نازن عسلم.
مامان رها
12 آبان 91 9:31
الهی فدات بشم که اینقده نازی و نفسی و خوردنی جیگملم عاشق عکساتم اگه خودت رو که می دیدم حتما می خوردمت
مامان سانای
2 آذر 91 16:59
/,EFD6,SSD
6 آذر 91 3:33
سلاااام به مامان اتین و انین عزیزوزیبا تر از ماه . به مامان اتین به وجود دختر زیبایی همچون اتین تبریک میگم و تبریک دوم رو به خار وت زیباتون . من مامان صدرا هستم از لفی که ذاشتی و به ما سر زدی ممنونم واز این دبر پاسخ دادم معذرت میخوام بازم به ما سر بزن اتین عزیز رو میبوسم.
بابای سایه
7 آذر 91 1:19
مبارکه خوشحالم تو روزی برگشتم که این پست خیلی ازش نگذشته ببوسینش
آتنا مامان آرشیدا
7 آذر 91 10:33
سلام عزیزم تولد گلت مبارک
سجاد
7 آذر 91 21:30
سلام اولین عاشورای حسینی من - بفرمایین بیاین _ منتظرم
مامان آترین
14 آذر 91 16:33
سلام ناز گل خانم منم یه دخمل ناناس مثل شما دارم اسمش اترین هستش باهاش دوست میشی لینکت کنم
آرتین خان
17 آذر 91 12:50
2 سالگیت مبارک عزیز دلم ایشالا 120 ساله بشی گلم حالا بپر ببلم
مادر آیاتای
4 دی 91 23:00
خاله قربون اون ژستات بشه. آخه مامانش من چرا از همه شلوارای آتین خوشم میاد زیاد؟ مخصوصا اون زرده. خیلی هم بهش میاد آخه.
فاطمه (مامان آیلین)
18 دی 91 10:35
یه مدت نت نداشتیم کلی از دیدن عکسای آتین جونم محروم شده بودم .. واااای عاشقتم خیلی نازی خیلی نازی تو خالهههههههه
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
25 بهمن 91 14:51
دوست بزرگوار مامان آتین برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.