♥ آتـیـن ♥♥ آتـیـن ♥، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

♥ دخمل کوشولوی من... آتین ♥

آتین میره مهد کودک ..

1393/1/30 15:10
8,273 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من  ..  یعنی دخترکم انقـــدر بزرگ شده که بتونه بدون ِ من زندگی کنه !؟ پا تو دنیای دیگه ای بذاره  .. وارد اجتماع بشه ..  مستقل بشه !!

امروز بعد از سه سال و 5 ماه و 25 روز !! دختر کوچولوی من ، تکه ای از قلب من .. برای اولین باار از من جدا شده..

و قراره که از این به بعد روزی  4 ساعت  ، وقتشو بدون من و پدرش بگذرونه ..

امیدوارم بتونه ..

و بتــــــــــــــونم !

همیشه می گفتم آتین خیلی به من وابسته اس ! اما امروز فهمیدم اونی که وابسته تر ِ ، منـــــم ..نه اون !

آتین که خیلی خوشحال بود .. 

هرشب خواب ِ مهد و بازی با دوستان ِ جدیدش رو می بینه ..

از چند روز پیش که با هم به مهدهای دور و برمون سر میزدیم ، وسایل مورد نیازش رو می خریدیم و مخصوصا" از دیشب که وسایلشو تو کوله اش میذاشتم ، کلی ذوق ِ امروز و مهد رفتن رو داشت

این چند شب ، قبل از خواب کلی با کوله پشتی و وسایلش حرف میزد ، بهشون وعده ی مهدکودک رو میداد .. آخر هم کوله رو ، پشت ِ بالشش میذاشت و می خوابید!

امروز صبح تا چشماشو باز کرد ، لبخند زد و پرسید که صبح شده ؟ حالا دیگه می تونم برم مهد ؟

تا صبحونه و حتی نهارشو خورد ، کوله اش ُ از رو دوشش پایین نیاورد !

اونجا هم تا رسیدیم ، از من جدا شد و رفت سراغ بچه ها و وسایل ِ بازی ..

وقت ِبرگشتنم هم،انقدر سرش گرم ِ بازی بود که متوجه رفتن و خداحافظی کردنم نشد !!

و من .. حس غریبــــــــــی دارم

مدام این سوال ها تو ذهنم رژه میرن.. و ناخوداگاه اشک تو چشمام حلقه میزنه

 که آیا این غریبه ها به بچه ام میرســـن ؟ بهش توجه می کنن ؟ قصه های طولانیشو با روی باز و حوصـــله گوش می کنن ؟

برای کارهای خوب و حرفای قشنگش تشویق و تحسینش می کنن ؟

آتینــم می تونه در کنار بقیه خـــوش باشه ؟ می تونه از حقش دفاع کنه ؟ 

 دختر کوچولوی نازنازی ِ من .. تو بغل ِ مربیش ، تو بغل ِ یه غریبه به آرامش میرسه ؟

وقتی گریه اش می گیره ، با نوازش ِ یه غریبه آروم میشه ؟

من این روزی 4 ساعت دوری رو چطور تحمل کنم ؟ دلم آآآآآآآب میشه .. بخار میشه ، تمـــــــوم میشه واسه دخملکم آخه ..

اما مجبورم با خودم بجنگم و تحمل کنم ، بخاطر آینده ی دختــــرم ..

 

خدایا .. خودت هوامون ُ داشته باش

 

آتین آماده ی رفتن به مهد شده

خدا پشت و پناهت دخترم

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (16)

مامان مهرناز
31 فروردین 93 0:06
سلام عزیزم چه دخمل ناااااااااازودوست داشتنی هستی گلم ان شالله موفق باشی دختر منم 2سالو7ماهشه خیلی بهم وابسته اس همه میگن بفرستمش مهد نمیدونم چیکار کنم همین نگرانی های شمارو دارم ولی به قول شما برا اینده شون لازمه به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
مهسا "مامان رها"
31 فروردین 93 16:55
سلام خانومی وقتی نوشته هاتو میخوندم اول یه جوریایی تو دلم خالی شد. یعنی رهای منم یه روز ازم جدا میشه... ولی خوب حس قشنگیه.که ببینی دخملی بزرگ شده و داره میره تو یه دنیای دیگه. که عاشقشه و واسه رفتن به اونجا لحظه شماری میکنه. وقتی هم بیاد با یه عالمه حرف تازه راستی خیلی دخمل نازی داری ماشالله.چشاش. موهاش... به ما هم یه سر بزن.یه کوچولوی 3 ماهه منتظره
arnika
11 اردیبهشت 93 15:14
mahd raftanet mobarak khalehhhhh
ترنم
11 اردیبهشت 93 15:57
الهی قربون دخمل نازنین که انقدر مستقل ،کلی دلمون براتون تنگ شده بود
معصومه
18 اردیبهشت 93 16:21
سلاااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااام مهد رفتن خانوم خوشکل ماااااااااااااااااااااااا مباااااااارک ایشالا مدرسه رفتنش دانشگاه رفتن و خونه بخت رفتنشششش عزیزمممم آتین خانوم مهد رفت و ماهنوز سعادت دیدنش رو نداریممممم بوووووووووووووووووووس واسه عروسکمممم و مامان عزیزش که دلم براش خیلی تنگیدههه اما اون منو فراموش کردههه
مهســــا
20 اردیبهشت 93 21:02
ای جانــم آتین خوشملمون مهد کودکی شد یه عالمه بـــــوس خوشمزه برای آتین و مامانِ مهربونش
ارام
8 تیر 93 9:50
سلام خدا گل دخترت رو برات حفظ کنه چشم به هم بزنی بزرگ میشن
arnika
27 تیر 93 18:04
سلام چرا دیگه آپ نمی کنی؟ نگران شدم اگه تونستی به دوستای وبلاگیت خبر بده از خودت عزیزم ایشالا که خوب و خوش باشید ........................ ممنون عزیزدلم .. ما خوبیم
بانو
13 مرداد 93 14:09
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
20 مرداد 93 15:19
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
3 شهریور 93 16:49
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
17 شهریور 93 14:06
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
arnika
21 شهریور 93 18:30
chera dige update nemikoni????
مامان پرهام
7 مهر 93 22:40
نامه اسرار آميزي به نام شانس سلام شايد فکر کنید گفته‌هاي آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتيجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مايکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود شخصی دیگر به نام داریوش محمودی نیا در روز دوشنبه ساعت 9:50 این پیام را دریافت نمود و بلافاصه آن رابرای 20نفر فرستاد این گونه که او میگوید:پس از فرستادن پیام برای 20نفر 4روز بعد دقیقا همان ساعت با شرکت در همایشی برنده خودروی پراید شدم همان روز جمعه در قرعه کشی همراه اول برنده ی 100 ملیون تومن پول نقد شدم پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپرایز دریافت خواهید نمود.این یک حقیقت است حتی اگر شخصی خرافاتی نباشید پال سینگ کارمند اداری بانکی در نپال این ایمیل رادریافت کرد ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و پس از چند روز شغل بهتری بدست آورد. چيزي از دست نمي دهيد.انتخاب با شماست!كافيست ايمان داشته باشيد! "متن نامه" به نام صاحب شانس "دوست من با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید! این یک راز است..راز بقاء انرژی..رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است...
خاله امی
14 آبان 93 15:58
دلم برای آتین و مامیش کلی تنگیده )) تند تند میام سر میزنم تا ببینم عکساشو هرجا هستین ایشالا سالم و شاد باشید جیگرای من
مامان مهتاب
15 آبان 93 20:47
سلام خانمی " من تصادفی دخمل خوشگلتون رو دیدم خیلی نازه بخدا . مایلم باهاتون دوستی کنم اگه موافقید خبرم کن.مرسی