♥ آتـیـن ♥♥ آتـیـن ♥، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

♥ دخمل کوشولوی من... آتین ♥

سیلاااااااااااام

1390/1/17 11:47
1,609 بازدید
اشتراک گذاری

 سیلام سیلام ما اومدیم یوهووووووووووووووووووو

niniweblog.com

 

چند وقتی هست که این وبو درست کردم اما فرصت نمی شد بیام و بنویسم تــا امروز که دیگه عزممو جزم کردم و اومدم...

آتین کوچولوی من روز 2 آبان 1389 ساعت 7: 40 دقیقه با قد 49 و وزن 3کیلو و 300 و با زایمان سزارین به دنیا اومد

عسلم امروز دقیقا" 5 ماه و 15 روزشه...

من و آتین تو این مدت 5 ماه و نیم روزای خوب و بد زیادی با هم داشتیم... بد که نمیشه گفت باید بگم  سخت...

باید اعتراف کنم مادر شدن خیلی سخت تر از اونی بود که فکرشو می کردم واقعا" مسئولیت سنگینیه اما خب شیرینی خاص خودشم داره

من بیشتر مشکلم با خواب آتین بود که خوشبختانه بعد دو ماه بهتر شد و الان خدارو شکر بهتر تر هم شده و من تازه چند وقتیه که فرصت سر خاروندن پیدا کردم ...آاااااااااااااخیش

خب فعلا" تا اینجارو داشته باشین تا بعد...

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر گل زندگی
30 مرداد 90 18:14
اتین کوشولوی ناز به مامانیت بگو ادرس وبلاگت رو بده تا من تو رو بتونم لینکت کنم بوسسسسسس

عزیزم آدرس بلاگ آتین همینه که بهش سرزدی
شما آدرستو نذاشتی!!
مامان علي خوشتيپ
28 اردیبهشت 91 9:46
با اجازه لينك شديد راستي شما اهل كجاييد؟
مامان نازنین
26 بهمن 92 21:49
حیف که پسر ندارم وگرنه میومدم گل دخترتو میگرفتم براش