♥ آتـیـن ♥♥ آتـیـن ♥، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

♥ دخمل کوشولوی من... آتین ♥

صدو هشتاد و یک روز با هم بودنمون مبارک

1390/2/3 21:50
1,566 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم نازنینم فرشته کوچولوی من نیم سالگیت مبارک

واقعا" موندم که احساسم از بودنت رو چه جوری باید وصف کنم فقط می تونم بگم 181 بیست و چهار ساعت ناب و تکرار نشدنی رو باهات گذروندم ...

181 روز دوست داشتنی ...

گاهی اوقات سخت بوده گاهی اوقات آسونتر از آسون...

گاهی اوقات درموندم که با یه نوزاد ناتوان که زبونشو نمی فهمم نمی تونم درست درکش کنم چیکار باید بکنم اما همیشه غریزه مادری به دادم رسیده و باعث شده اون بدترین ثانیه ها به بهترین لحظات و قشنگترین خاطرات تبدیل بشه و اکثر اوقات هم اینقدر تو خوب و دوست داشتنی بودی و هستی که باعث شدی روزی صد بار سجده شکر کنم

کوچولوی من دیگه پا به نیم سال دوم زندگیت گذاشتی...امیدوارم که زندگیت و زندگیمون پر باشه از خوشی و شادی

مطمئن باش من و پدرت تمام تلاشمونو می کنم که زندگی قشنگ و آرومی داشته باشی

پ.ن1: دوست داشتم یه جشن کوچولو برات بگیرم اما پدرت یکی دو روزی  نیست ایشالا تولد یک سالگیت جبران می کنم عسلم

پ. ن2: واکسنت هم به هفته بعد یا هفته بعدترش موکول شد

پ.ن3: این مطلبو دیروز که شش ماهه شدی نوشتم و چند بارم گذاشتمش اما نمی دونم چرا هر دفعه نیست میشد خب خوشبختانه امروز دیگه موندنی شد و نپرید

پ. ن4: عااااااااچــقـــتـــمممم بیشتر از دیروز و کمتر از فردا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محمدجون
3 اردیبهشت 90 20:45
سلام دختر كوچولوي قشنگتون وب خيلي قشنگي داره مثل خودش من از خوندن مطالبش لذت بردم اميدوارم روز به روز شيرين تر و تو دل برو تر بشه
محمدحسین عشق جاودان
4 اردیبهشت 90 11:13
سلام .مبارک خاله جوني الهي صد ساله شي گلم نه کمه هزار و بيست و ساله شي
مامان مهسان
5 اردیبهشت 90 9:41
سلام .عزیزم شما به آتین جون فرنی میدی باشیر خودت درست میکنی یا با شیر پاستوریزه.
خاله ایی
6 اردیبهشت 90 12:00
سلام مامان اتین نازم خوبین؟ دخملی جیگری رو ببوسش نیم سالگیشم مبارکش باشه انشالله 120 سالگیشو زیر سایه حق و مامان و بابای مهربونش جشن بگیره
مامان عسل و آریا
7 اردیبهشت 90 12:13
سلام گلممممممم.خوبی؟مرسی بابت لینک.من هم وبلاگ آتین جون و وبلاگ شکلک ها رو جزو لینک دوستانم کردم.شاد باشید.بووووووووس برای آتین قشنگم
مامان ماهان
13 اردیبهشت 90 14:07
وای خدا خیلی نازی آتین جونم
مامان عسل
14 اردیبهشت 90 0:14
مبارکه تولد 6 ماهکي آتين جان انشاا... 120 ساله بشي عزيزم دوست داشتي به وب ما هم سربزن
مامان فرشته
14 اردیبهشت 90 3:52
قربونش برم چقدر نازه خودش گله مامانی
خاله jojo
3 خرداد 90 19:36
دوست دارم بیشتر از دیروز و کمتر از فردا این جمله چقدر آشناس: اینو من همیشه تو نامه هام واسه احمدرضا می نوشتم......(نامزدی)