♥ آتـیـن ♥♥ آتـیـن ♥، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

♥ دخمل کوشولوی من... آتین ♥

آتین به روایت تصویر

1390/4/21 12:14
5,238 بازدید
اشتراک گذاری

 

الوعــده وفـاچشمک

طبق قولی که داده بودم به تلافی پست بدون عکس قبلی با کلی عکس اومدم هورا

به دلیل سنگین شدن صفحه عکسارو تو ادامه مطلب گذاشتممژه

فعلا" اینو داشته باشینبغل

جیگلتو من بخولمممممممممم

 

نیم رختو عشق استتتتتتتتتتتتتت

عافیت باشه خوشگلک من

دیدن بابا اینقدر ذوق داره؟!!!!

آتیـن فشـــن

 

آتین و آقا گاوه

فدای اون چشمای خوابالوت

جیــــــگرتوووووو من بخورم آخههههههه

آتین در  پارک

 

آتین در پارک 2

 

کپل پای من

 

لالا لالا بخواب مامان بیداره

 

یکی یه دونه  عزیز دردونه

 

یعنــــــــی عااااااچقتمممم شیرین ادا

 تایپ 10 انگشتی رو حال می کنین؟؟!!نیشخندبغل

تایپ 10 انگشتی رو حال می کنین؟!!

 

هان! چیه؟؟  ... از دست این مامان فضولم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

آوين
20 تیر 90 17:40
سلام عزيزم هزاز ماشاالله قربون اون ژست ها و چشماي نازت برم عزيزم
معصومه
20 تیر 90 17:55
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم قربونت برم خیلی خیلی خیلی ناناس شدی گلم گریه نکن قشنگم هنوز سیر نشدم تپلمخسته شدم دیگه فعلا کافیه
معصومه
20 تیر 90 18:00
قربووووون این هیکل ورزشکاریت برم توی اون تاب زردهمین روال رو ادامه بده که ماهتر و تپلترشی قند عسلم خیلی خیلی ماه شدی عزیزم بوووووووووووووووووووووووووس.
الهام مامان رامیلا
20 تیر 90 18:39
سلام آتین جون خیلی نازی خاله من درخواست عکس کرده بودم مرسی که عکسهات رو گذاشتی ببینم خیلی نازی بوس بوسی
mamane amir ali
20 تیر 90 18:44
ghorboneh in arosakam in arosam in lebasayeh nazet.aroosam mishi؟

mamane amir ali
20 تیر 90 18:44
mersi be ma sar mizanid.boossssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
mamane Kian
20 تیر 90 20:01
vay vay har rooz maah tar az diroooz khoda hefzesh kone in dordoonaro baratoon
مامان مسیح
21 تیر 90 3:00
ماشاالله....چه دخمل ناااازی
مامان آترینا
21 تیر 90 4:33
وای چه دخمل قشنگی ماشااله
مریم
21 تیر 90 11:53
وای این تربچه دوباره با کلی عکسهای دلبریش اومد بوسسسسسسسسسسس برای ژستهای خوشگلت نقلی خانم با اون تاپ خال خالیت خیلی خیلی ناز شدی عزیز خاله مامانی اسفند براش دود کن
مامان وانیا
21 تیر 90 13:25
الهی قربونت برم چه ماه شدی عزیزم مامانی اسفند یادت نره
مامان رها
21 تیر 90 13:32
سلام وای حالم خراب شد تو رو خدا مامانش حتما اسفند دود بکن خیلی جیگر شده این دخترت@}
مامان باران
21 تیر 90 15:13
چه عکسای خوشگلی
عرفان و مهرسا جون
21 تیر 90 15:24
ممنون پيشمون اومدين
مدرسه ی مامان ها
21 تیر 90 16:49
سلام مامان مهربون ماشاءالله به این دختر نازتون خدا براتون حفظش کنه و تحت عنایات حق و زیر سایه ی پدر و مادر موفق باشه ، ان شاءالله مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات سازنده ی شما می باشد.
مامان پارسا
21 تیر 90 18:14
مررسی به ما سر زدین
چه دخمل نازو جیگررررررررریه آتین جون

سارا
21 تیر 90 19:02
سلااام عزیزززززززم قربونت بررم چه نازززززز شدیییی
مامان هانیه سادات
21 تیر 90 19:16
سلام. ممنون که جویای حال هانیه هستی. انشاالله خدا به آتین جون سلامتی عطا کنه. خوشگل خاله رو ببوس. ماشاالله خوشگل و خواستنی شده.
سحر
21 تیر 90 23:32
ای جونم ای جونم آخه خانمی چرا با ما این جوری میکنی میدونی ما به آتین جون دسترسی نداریم هی عکسای خوشگل موشگل میذاری بابا دلمون آب شد دلم میخواست الان پیشم بود یه 1000000000000 ماچش میکردم وای خدایا ماشالا 1000000000 ماشالا سالم باشه همیشه بوسسسسسسسسسسس
mamane nuzha
22 تیر 90 9:12
kheyli naziiiiii atin khanom..che lebasaye khoshkeli poshidi daste maman dard nakone
مامان جوجو طلا
22 تیر 90 10:22
ماشالله خیلی نازه.براش اسفند دود کنید.جوجوی منم آبانی میشه ایشالله
عمه رضوان
22 تیر 90 13:32
سلام مامان آتین خوشله ..........ماشالله چه دخمل ملوسیییییییییییی..........خدا حفظش کنه براتون انشالله وبلاگ نوه تون رو ببینیم.....برای آتین جون
الشن
22 تیر 90 14:58
ممنونم از اینکه به ما سر زدین خدا دختر نازت رو برات حفظ کنه.
مامان مهنا
22 تیر 90 19:27
الهی جیگرشوبه وب منم بیا
مامان فرشته
22 تیر 90 19:48
سلامممممممم عزیزم خوبین ؟ وایییییییی بازم دلم آب شد و ضعف کردم مامان جون یه اسفند حسابی براش دود کن و صدقه بده عاشقشممممممممممم بوسسسسسسس
آرتین خان
23 تیر 90 6:42
اون گل سر هات منو کشته آتین جونم
مامان دیانا
23 تیر 90 14:55
خیلی دختر نازی دارین خدا ببخشه بهتون. راستی یه چیزی میدونستی از همین الان می تونی به دخترت کل چیز آموزش بدی؟ اگه خواستی بدونی سوال کن
مامان جون
23 تیر 90 20:44
سلام عزیز دلم هزار ماشالله.از راه دور هزاران بار می بوسمت انشالله 120 ساله بشی وعکس های بزرگ شدنت رو یکی یکی ببینیم
مامان نیاز
23 تیر 90 21:14
سلام عزیزم الاهی قربونت برم جیگر با اون خوابیدن قشنگت اگه از نزدیک میدیدمت که میخوردمت
خاله jojo
24 تیر 90 18:54
این نظر بیچاره من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اینبار خیلی خوشحال بودم گفتم بالاخره اولین نفر تو لیست نظرای آتینی شدم

بی خیال اشکال نداره

زندگی خاله الهی قربون اون دستات بشم که تایپ کردن یاد گرفته


آخه تو چقد شیرینی؟؟؟؟:


دوست دارم به اندازه این بوس هایی که برات گذاشتم واقعا می بوسیدمت عشق من...

همش خدا خدا میکنم که این یه هفته هم بگذره تا بیای و یه دل سیر بغلت کنم و ببوسمت

حالا که اینقدر ناز و خانوم شدی, مواظب خودت مامانی گلت باش جای منم ببووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسش...


این بوسا هم از طرف من و آتینی به خاله نسترن گل
دوست میداریممممممممممم
مامان ماهان
24 تیر 90 21:03
مامانی کولاک کردیا چه عکسای نازی از جیگری گذاشتی دست گلت درد نکنه بووووووووووووووووس
مامان وندا
24 تیر 90 21:57
ماماني دخترت حسابي شيطون بلا شده خدا حفظش كنه اين ناناز تپليو
مامان حسنی
25 تیر 90 0:19
دست مامانی هنرمند دردنکنه چه عکسای قشنگی قربونش برم با اون ژست گرفتناش

عاطفه مامان آوا خان ناز نازی
25 تیر 90 16:41
آخ که خاله قربون دخمل توپولو بشه .
مامان پارسا جون
25 تیر 90 18:41
خیلی ماه شدی جیگر چه عکسای نازی
خاله jojo
25 تیر 90 18:56
سلام سلام سلام

به آتین گلی و مامیش......

خبرای جدید شنیدم!!!!!!
مامان جون اینا قراره بیان؟؟؟؟

(قرار شد باهم بیایم)

پس شما کی میاین؟؟؟

من کی شیرین عسلمو ببینم؟؟؟؟

آتین جیگر خاله بخدا دلم یه ذره شده برات

سلام عزیزممممممم

باور کن ما بی گناهیم نمی دونستم قراره بیان!!

مامان زهرا نازنازی
25 تیر 90 20:36
خدای من چه نی نیه ناز و خوشگلی ماشاالله 1000ماشاالله خدا حفظش کنه براتون
maman adrian
25 تیر 90 21:37
خدا نگهداره وجود پاک و نازنینش باشه.خیلی نازه.با اجازه لینکتون میکنم.
سارا(مامان سوگل)
26 تیر 90 11:25
چه دختر نازو عزیزی.یه عالمه بوس*10000000
سارا
26 تیر 90 18:29
سلااااام عزیززززززم خوبیییییی؟ عیدت مبارک ایشالله که همیشه شاد و سالم باشی
مامانی
28 تیر 90 9:38
سلام عزیزه خاله خوبی چرا به وبلاگ آدرین سر نمیزی عزیزم؟
مامان آیلا
28 تیر 90 10:42
خودمونیم حسابی ناناس شدی ای بلا
معصومه مامان سهند
28 تیر 90 12:14
قربون این دختر ناز و تپلی برم من. عزیزم امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی
مامان رها
28 تیر 90 12:53
سلام عزیزم کجایی پس نگران شدیم، راستی گلم کد رها برای شرکت در مسابقه نی نی شگفت انگیز 27 است اگه رای بدید خوشحال میشیم
مامان رادین
28 تیر 90 14:15
akheyy. naziiiiiiiiiiii
خاله jojo
28 تیر 90 22:00
سلام عزیزدلم[بوسه] [بوسه] jojo[بوسه] jojo [بوسه] jojo[بوسه] jojo[بوسه] jojo [بوسه] jojo [بوسه] jojo __________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ _______________________$ ______________________ ____________________ _________________ _______________ _____________ ___________ _________ _______ _____ ____ ___ ـــــ ـــ ــ ـ آپـــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم [بوسه] jojo[بوسه] jojo [بوسه] jojo[بوسه] jojo[بوسه] jojo [بوسه] jojo [بوسه] jojo یه کوچولو واسه ما وقت داری؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله jojo
28 تیر 90 22:01
نامردم که شدی!!!!! دیگه جواب اس هامو نمیدی
فهیمه
28 تیر 90 23:15
سلام شما خیلی مهربونید که به همه سر میزنید.ممنون که به وبلاگ صبا سر زدید.راستی اگه میشه به صبا رای بدید کد 1
shahab
29 تیر 90 1:32
ای جووونم آتین جون ماشالا
آرتین خان
29 تیر 90 1:38
سلام عزیزم توی مسابقه شرکت کردم اگه دوست داشتی به کد 99 رای بده
معصومه مامان سهند
29 تیر 90 11:21
قربونش بشم منننننننننننن خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میدم بخونید و نظر بدید
مامان مسیح
29 تیر 90 18:36
به به... چه عکسهایی... چه نااااازه این اتین کوچولو همیشه بخند خاله جوووون
نسرین مامان هلیا
30 تیر 90 14:30
جوووووووووووووووووونم عزیزم میبوسمت خیلی ناناسی
مونا (مامان النا )
30 تیر 90 20:50
خاله قربون اون توپولی هات بشه چه خانم عسلی شدی به مامان مهربونت بگو حتما" برات صدقه بزاره و اسپند دود کنه خیلی خوشمزه ایی عزیزم بوسسسسسسسسسسسس
مامان ليلا
30 تیر 90 21:02
سلام و هزار تا ماچ واسه آتين جونم
مامان مهرسا
30 تیر 90 21:05
الهی فدات شم هر چی بزرگتر میشه ماهتر میشه مامانش براش اسپند دود کن
مامان قندعسل
3 مرداد 90 10:01
خيلي جيگملييييييييييييييييييييييهههههههههماشااللهههههههههههه پيشمون بياين. خوشحال ميشيم
افسانه مامان رها جون
3 مرداد 90 11:59


سلام آتین ناناز خاله
من عاشق بچه های تپل مپلم دوست دارم بغلشون کنم و نرمیشون رو حس کنم خیلی نازی و به مامانی بگو برات اسفند دود کنه

به ما هم سر بزن و در ضمن لینکتون هم کردیم