♥ آتـیـن ♥♥ آتـیـن ♥، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

♥ دخمل کوشولوی من... آتین ♥

هلوی منی تو ... می خوام تو رو گاز بزنم (کلی عکس)

1390/12/19 23:42
8,026 بازدید
اشتراک گذاری

ناناس من

 

ادامه مطلب پلیــــــــزچشمکقلب

 

سلام علیکمزبان

سیلام

اولین کوتاهی مو در تاریخ 22 دی

اصلاح مو

جیگلی من

آتین و کوچولوهای فامیل چشمک(دی ماه 90 ، مسافرت به کرمانشاه)

آتین و سایدا

آتین و سایدا

با سایدا

با سایدا و آتنای دوست داشتنی

با سایدا و آتنا

آتین و آینوش

با آینوش

بازی با طلاهای خاله مامان (می دونست طلا گرون شده ول کنشون نبودنیشخند)

طلا بازی

طلا بازی 2

طلا بازی 3

موووووش بخوره زبونتووووزبان

زبونشووووووو

دااااااالیچشمک

دالی موشه

عاشق این عکسشمممممممممممبغل

شیرینک من

روسری به سر

روسری به سر 2

مشغول بازی با ماست در سفره خانهماچ

ماست بازی

خوشگل من

اولین سرسره بازی (12/12/90)

پارک

پارک 2

نفس من

عسل من

جدیدا" یاد گرفته دستشو مثل پیرمردا میذاره پشتشو راه میرهخنده

تاتی تاتی

ورژن جدید دالی بازینیشخند

دالی

اینم داغ ترین و جدیدترین عکسای آتین (17/12/90)قلب

تیپتو قربـــــــــون عخشولی منبغل

خوش تیپ من

این لباسو خاله ساحلش چند ماه پیش براش گرفته بود امتحان کردم ببینم واسه عید اندازه اش شده یا نه! دیدم بهش میاد چندتا عکسم گرفتم چشمک خودم عکساشو خیلی میدوستممممممقلب

 

شیطونک

شیطونک منماچ

خوشگلک

نفسمی

عشق منــــــی توووووووبغل

عشق منی

در حال نی نانای (به قول خودش)

نانای

جیگرتو من بخورمممممم

بازم نانای

            ماچقلبماچ         قلبماچقلب         ماچقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

آنیا
19 اسفند 90 18:31
سلام..اوخهــ..خدا براتون نگهش داره... من خیلی دوس دارم مامان شم.. ولی فعلا 17 سالمهــ.. خب بریم سر بحث اصلی.. من 1 وب قالب و لوگو دارم..به زودی ایکن های جدیدم میاد.. قالب های نینی فعلا ندارم ولی عروسکی و بگونه هم دارم درست میکنم..شاید تا بعد از عید بزارمش..خواستید سفارش بدید با عکسی که دوست دارید براتون قالب خوشگل و مخصوص نینیتونو بسازم.. حتما پیشم بیا... نینی جونمــ دوست دالم خوشملم... بووووووووووووووووس
آتـــریـســـا جـون
19 اسفند 90 18:56
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
نی نی های حاجی
20 اسفند 90 11:09
اسفند یادتون نره خیلی بانمک
مامان انی
20 اسفند 90 20:47
وای خدا جونممممممممممممممممممم موش بخورتشششششششششششششششششش وای خدا چقدر خوردنیییییییییییییییییییی شدههههههههههههههههههه خوش به حالت پیششی من اگه مامانش بودم خودم شخصا می خوردمش وای خدا جونم حتما براش اسپند دود کن اصلا باد دین عکس هاش خستگی از تنم در رفت
مریم(مامان روشا)
20 اسفند 90 23:55
هزار ماشالا به آتین خوشتیپ و طلا دوستم من که دلم نمیاد گازت بگیرم ولی با یه بغل محکم و یه بوس کوچولو هم جیگرم حال میاد
سمانه مامان پارسا جون
21 اسفند 90 0:35
سلام سلام خوبین خوشین؟ قربون این جیگرم بشم من مامانی واسش اسپند دود کن عکسهاش یکی از یکی قشنگتره جای من حسابی بماچش خانومی
فرناز/ مامان ریحانه
21 اسفند 90 3:33
وای عکساتون مثل همیشه عالی بودن دست خاله ساحلش هم درد نکنه خیلی لباس های خوشگلی گرفته.
فرناز/ مامان ریحانه
21 اسفند 90 3:33
وای عکساتون مثل همیشه عالی بودن دست خاله ساحلش هم درد نکنه خیلی لباس های خوشگلی گرفته.
مامان رها
21 اسفند 90 9:58
سلام گلم دخملت چه ناز شده مثل همیشه خوردنی شدنی ببوسش از طرف ما
آیداوآیلار
21 اسفند 90 10:55
سلام خانومی لینکت کردم خوشحال میشم اینکاروشماهم بکنین.
مامان امیر علی
21 اسفند 90 11:07
به به خیلی عکسها قشنگ و نازن خدا حفظش کنه ایشاله .یه گاز از او لپات می دی هلو خانوم
مامان امیر علی
21 اسفند 90 11:09
ببین چطولی لم داده این دخمله با اون طلاهات وای وای وای لباسات و لحظه های شیرین عکسهات همه ناز بودند
الهام مامان رامیلا
21 اسفند 90 11:38
وای وای چی می بینم یه عالمه فرشته کوچولو خوشگل ناناز ای جانم به این عکسا خاله معلومه طلا دوست داری آفرین کار خوبی می کنی بوس برای تو مامانت
نیلوفر.مامی نادیا و نلیا
21 اسفند 90 11:55
دخملتون خییییییییییییییییییییلی نازهخدا خفظش کنه به ما سر بزنین تا اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم
مامان سهند
21 اسفند 90 13:38
قربونت بشم عسلکمممممممممم مثل همیشه ماهیراستی مامانی این کلاهای قشنگ رو از کجا میخری لطفا بهم بگید لباسهای خوشگل آتین رو از کجا میخرید هزارتا بوس
مامان سانای
21 اسفند 90 14:33
من هم ببینم گازش می زنم هلوی خوشمزه رو .
مامان باران
21 اسفند 90 17:58
واي خدا جونم ، عزيزم ماچت كنم الهي خدا براتون حفظش كنه از طرف من يه ماچ خوشگل از لپاي گليش بكنيد
مامان جیگر
21 اسفند 90 18:53
وایییییییییی!!!! چه دخمل نازی داری!!! آدم میخواد دولپی بخوره لپاشو!!! مرسی که به جیگر منم سر زدی!!!
یاسمن
21 اسفند 90 19:12
سلام . میخوام اپ کنم منتظر باشین...[بوسه] ممنون که بهم سرمیزنید
نایسل
21 اسفند 90 21:30
وای خدای من جیگرممممممممم چقدر اون عکسه که پاهای تپلشو روهم انداختته نازه وای وایییییی
نایسل
21 اسفند 90 21:56
حتما عزیز دلم
آرنیکا
21 اسفند 90 23:27
سلام اولین باره که به بلاگتون سر می زنم ماشاءالله به این دختر خوشگل مشگل مامانی اسپند دود کن براش یه چیزی بگم؟! چشاش عین دخترای کرد دل می بره هاااااااااااااااااا خدا حفظش کنه خیلی با مزه است معلومه مرسی که به بلاگ آرنیکا سر زدی. لینکتون می کنم با اجازه
ماما نرگس
22 اسفند 90 3:31
دخمل ناز و با نمکتو یه مااااچ محکم کن ... مرسی به ما سر زدی گلم...
یاسمن
22 اسفند 90 12:36
سلام خیلی ممنون که به وبم سرمیزنید پیشاپیش عید شمام مبارک. سال خوبی داشته باشید
خاله jojo
22 اسفند 90 13:39
سلام جیگر خاله....P چطوریایی؟؟؟؟ الهی خاله نسترن فدات بشه نازگل خانوم چه عکسای خوشگلی ممامان ازت گرفته توهم حسابی خانوم شدی هـــــــــــــــــــــــــا!!!!!! مصخوصا با اون لباسی که خاله ساحل برات خریده خیلی خیلی خیــــــــــــــــــــــلی اون عکستو دوس دارم راستی کفشاتم خیلی ماهه مثل خودت, خیلی هم بهت میاد خاله ریزه....: دووووووووووووووووست دارم دوســـــــــــــــــت دارم دوســــــــت دارم دوستدارم آتین خوشگلم . . . . . . . راستی خاله جون بعداز مدت ها آپیدم . . . . . . . . . . نمیای پیشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آیلا
22 اسفند 90 17:05
فکر کنم پیام اولم نرسیده . اما دخمل نازنازی خاله با اون مدل لم دادنش تو رو خدا انگشت پاشو نگاه چطور تکونش می ده . ای بابا چقدر شبیه آتنا هستی یک نگاه به اینعکستون بنداز چه دستبردی هم به طلاها زده اونم تو این وضعیت بازار طلا خیلی هم کار خوبی کردی خاله جون
مامان وندا
22 اسفند 90 17:46
خيلي عكساش ناز بود بوس بوس
مونا (مامان النا)
22 اسفند 90 23:41
بخدا ضعفففففففففففففففف کردم تو رو خدا اسفند دود کن براش. اینقدر این عکسا رو نزار دل ما رو ببرررررررررررررررر
مامان دینا
23 اسفند 90 11:24
سلام عزیزم. هزار ماشالا چه شیرین شده این عروسک ما.چه قدر توی اون لباس آبی خوشگل وخوردنی شده .مامانی دیگه موهای دخملیمونو کوتاه نکن
معصومه
23 اسفند 90 13:31
وای خدای من جیگرممممممممم دلم میخواد بخورم لپاشو!!! قربونت بشم قندعسلممممممممم مثل همیشه ماهی خدای من چقدر خوردنیییییییییییییییییییی شدههههه کاش الان پیشت بودمممممم حیف که نیستممممم جای من حسابی ببوسسسسسس هلو خانوم رو هزار ماشالاااااااا حتما براش اسپند دود کن
مامان الینا
24 اسفند 90 19:00
سلام سلام به آتین کوچولو و مامانش که اینقدر داره تلاش میکنه واسه گردآوری خاطرات شیرین دخمل خانوم همراه با عکسهای جالب واسه هر فصلی آتینی بعدنا که اینارو دیدی و خوندی خیلی از مامانی تشکر کنی مامانی خسته نباشی
نبات کوچولو
26 اسفند 90 15:38
سلام نوروز 91 مبارک نبات کوچولو با یه عالمه *عکس خنده دار*، *داستان*، *کلیپ* و *شعر* هر روز آپدیت می شه. حتما یه سری بزنید راستی یادتون نره کتاب angrybirds رو دانلود کنید تا حالا 600 نفر دانلود کردند شما نفر بعدی باشید نبات کوچولو
مامان رها
28 اسفند 90 9:54
وای عزیزم موش تو رو نخوره اینقده ناناز و بلاییی می خولمت طلایی می برت فدایی می خوام بو بو بو بوب بببببببببببببببببببببببووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتت ککککککککککککککککننننننننننننننننم
نسرین مامان هلیا
3 فروردین 91 3:33
سال نو مبارک.با آرزوی بهترینها
abtin kiani
5 فروردین 91 8:55
سلام با اجازتون لينكتون مي كنم
مامانی فری
12 فروردین 91 10:39
lماشالله چه دختر ناز و بانمک و خوشگلی دارین عیدتون مبارک خوشحال میشم به منم سر بزنین از طرف مادر بزرگ مرسانا جون
مامان نیاز
20 فروردین 91 13:11
سلام عزیزم چقدر تو ناناز شدی آخه
مامان ماهان
22 فروردین 91 9:05
واااااااااااااااااااااای چقدر ناز شدی عزیزم 1000000 ماشاالله فدات بشم با اون پاهای تپل و نازززززززززززت
مروارید مامان آوا
25 فروردین 91 21:07
قربون این دختر کوچولوی خوشگل با اون موژه هاش
بابای ارشیا خان
27 فروردین 91 15:26
چشمانت برایم چقدر آشناست آتین جان . گویی سالها با این دوچشم راز و نیاز کرده ام . از ترس بابا مامانت نباشهاون سر دنیام که باشی میام یه بوس گنده آبدار ازت می گیرم . حالا اگر ما موندیم و اجل فرصتی داد بزرگتر که شدی تونستی حرف بزنی یه دو کلام با عموت صحبت کن . شکر و دلخوشی عمو شده ای بخدا . سر هر نمازم دعات می کنم .
آتین
7 تیر 91 22:08
چه مامان مهربونی
به آتین شما حسودیم شد
البته همه مامانا حرف ندارن
ولی خب 1سریهاشون مثل شما یجور محبت خاصی به بچه هاشون دارن
خدا سایه تون رو واسه کوچولوتون حفظ کنه
و اونم واسه شما نگه داره
خانواده خوشبختی بنظرم رسیدین
ایشالا همیشه خوشبخت بمونین
و دخملتون وقتی بزرگ شد قدر شناس این همه محبت شما باشه

قربونت برم عزیزم خیلی لطف داری شما