♥ آتـیـن ♥♥ آتـیـن ♥، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

♥ دخمل کوشولوی من... آتین ♥

آتین شیرین من

1390/1/29 7:34
1,755 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلااااام Welcome to www.FreeSmileys.org

اومدم در رابطه با آتین جونم و پیشرفتها و علائقش بنویسم

آتین 5 ماه و سه هفته و سه روزه ی من ماشالله روز به روز داری شیرینتر میشی و مارو بیشتر عاشق و شیفته خودت می کنی

اول اینکه:کلی جیغ جیغو شدی و یه سره در حال آواز خوندنی

از چند روز پیش (پنج شنبه) صداهای جدید در میاری

م ب و ن  رو بین سرو صداهات زیاد میگی خیلی بامزه اس همش میگی ابوووووووووو  نن نن ممم  
منم از شدت ذوق مرگی هر دفعه که  سرو صدا میکنی گوشیو برمیدارم زنگ میزنم به بابات که اونم گوش کنه و کلی باهم می خندیم

عاشق دالی بازی هستی . شعر جوجه طلایی رو خیلی دوست داری یعنی تا من بگم جوجـــــــــه جوجـــــــه... تو هر حالتی که باشی برمیگردی نگام می کنی و میخندی الهی قربونت برم  

خیلی دخمل لوس و بابایی ای هم هستی تا باباجونت میاد خونه دیگه مارو تحویل نمی گیری مگه گشنه بشی

وسیله ها و اسباب بازیاتو از یه دست به دست دیگه میدی  اگه در حالت نشسته باشی از پاتم کمک می گیری مثل دیروز که کتاب قصه تو با کمک پات میاوردی بالا و با دست می گرفتیش

جدیدا" به کمک بالش میذاریم بشینی ...خیلی خوشت میاد و کنجکاوانه دورو برتو نگاه می کنی یه هفته ای هم هست که تو روروئک میذاریمت

هنوز تو غلت زدن یه مقدار تنبلی و دو سه روزی یه بار یه غلت میزنی و تموم ...

رو شکم هم که میندازمت زود خسته میشی

خدارو شکر هزار ماشالله  اشتهات خیلی خوبه هم حریره خوب میخوری هم فرنی هم آب سیب ... هنوز سوپو برات شروع نکردم 

از قطره آهن خیـــــــلی بدت میاد هر دفعه  لب و لوچه تو جمع می کنی و نمیذاری بریزم دهنت...به خدا کباب میشم  اما چاره ای نیست عزیزم ...

کتابهای تاتی کوچولوهارو خیلی دوست داری ... من برات ورق میزنم و می خونم وتو هم  به عکس بچه ها میخندی و با آاااااآاااآا گفتن با من همراهی می کنی و مثلا" میخونی

توی آینه یه دوست  خوشگل داری که خیلی هم دوسش داری و باهاش حرف میزنی  

حموم و آب بازی رو خیلی دوست داری خدارو شکر

عروسکاتو مخصوصا" عسل که آواز می خونه رو دوست داری

جدیدا" خیلی با حرص دستتو میخوری و یه مقدار هم بدخواب شدی  یه وقتا تو خواب ناله می کنی... شاید دندون باشه!! نمی دونم   

خدا حفظت کنه برامون جیگرم عاچقققققققققققتم به خدا دخملکم

راستی دوم واکسن 6 ماهگی داری خیلی نگرانم  خدا کنه اذیت نشی عسلم

 

اینم چند تا عکس از آتینی جیگر من:

 

بعدا" نوشت: اینو نمی دونم چه جوری یادم رفته بود بنویسم خودم عاشق این کارتم که وقتی می می میخوری تند و تند دستتو میاری ماچ کنم خودتم کیف می کنیاااااا یا یه وقتا می می میخوری من حواسم به تلویزیونی جایی پرته و نگات نمی کنم میگی هــــــــــه هـــــــــه بعد که من نگات می کنم با خیال راحت به شیر خوردنت ادمه میدی ... انگار دوست داری فقط حواسم به تو باشه شیطونک بلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آبجیِ ریحانه
28 فروردین 90 17:55
,وایییی چه دخمل خوشملی خدا حفظش کنه کارایسی که می کنه دقیقا عین کاراییه که ریحانه ی ما تو پنج شیش ماهگی می کرد لباس صورتیش هم عین لباس ریحانه ی ماست... راستی امروز تولد ریحانس سر بزنید خوشحال می شم دلتون اروم
خاله ای
28 فروردین 90 18:29
سلام مامانی سلام عزیز خاله.......... الهی عزیزم چه ناز شده دخملمون فداش شم با کاراش ببوسش مامانیییییییییی راستی لینکتونم کردم مامانی مهلبون
مامان غزل
28 فروردین 90 22:12
ممنون که اومدید سرزدید چقدر آتین جون ناز ومامانی شده کلی دخترم غزل جون ذوقش کرده و صفحه مانیتور رو خیس آب کرد از بس بوسیدش!!!
مامان آنيسا
29 فروردین 90 9:53
سلام عزيزم دختر خيلي خوشگلي داري ممنون كه به ما سرزدي
BoBo
30 فروردین 90 8:27
چه جالب، نی نی وبلاگ، اولین بار بود چنین وبلاگی میبینم، خیلی باحال بود، خوب مینویسین، کوتاه و کامل. اصلا فکر نمیکردم یه روز مامان ها هم وبلاگ بنویسن!! به هر حال لذت بردم و مراقب نی نی خوگشلتون باشین.خدا حفظش کنه شادِشادِ شاد باشین
مامان ليلا
30 فروردین 90 10:58
اي جانم هزار ماشاالا چقدر نازه از جاي من حسابي ماچش كن
صفورا
30 فروردین 90 11:44
سلام چه دخملی نانازیه حتما واسش اسفند دود کن واقعا خوردنیه خدا حفظش کنه و همیشه سالم باشه انشالله خوشحال میشم که به وبلاگ تبسم هم سری بزنید
مامان سعید
31 فروردین 90 8:45
وای وای ماشالا چه جیگریه دخترت . براش اسفند دود کن .باید پسرمو بیارم ببینتش بلکه قسمت شد فامیل شیم
دیبا
2 اردیبهشت 90 18:02
من بیشتر از دخترت به خودت آفرین می گم که اینقدر باذوقی و به دخترت علاقه داری....
مامان زهره
24 خرداد 90 6:00
سلام مامان آتین چقد دخترتون خوشششششگل و خوش خندست ماشالا من که عاشقش شدمممممممم ماشالاااااااااااااااااااااا
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
3 تیر 90 19:02
سلام خانمی کجایی خبری ازت نیست . دختر کوچولوی گل ما چطوره؟
یاسمن
16 تیر 90 15:39
سلام میشه عکس از خودتون وسیسمونی اتین بذارید ؟ خواهش میکنم بذارید. جوابمو بدین

خودم که نــه... اما همونطور که گفتم عکس اتاقشو شاید بذارم

مامان ویانا
7 مرداد 90 16:14
خوش بحالتون که می تونین اینقدر شیرین و جذاب بنویسین به ما هم سر بزنید