♥ آتـیـن ♥♥ آتـیـن ♥، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

♥ دخمل کوشولوی من... آتین ♥

سفر به شمال با آتین

1390/2/20 15:49
1,932 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام دوستای گلمCute 

smiley

امیدوارم تعطیلات حسابی بهتون خوش گذشته باشه

اندر احوالات تعطیلات ما:     

روز جمعه 16 / 2 با دوتا از دوستای بابا و خانواده شون عازم شمال شدیم از جاده قزوین به سمت رشت رفتیم اول رفتیم امازاده هاشم اما اونقدر شلوغ بود که جایی برای نشستن پیدا نکردیمCute 

smileyو باز به راهمون ادامه دادیم

نهارو تو یه پارک جنگلی خیلی باصفا نرسیده به رشت خوردیم و تا غروب همونجا استراحت کردیم هوا خیلی گرم و شرجی بود ...Cute 

smileyاما خدارو شکر از غروب به بعد و همینطور روزهای بعدش هوا خنک شدCute 

smiley


غروبشم رفتیم لاهیجان  و شهربازی و ...   بین غرفه های صنایع دستی دنبال یه چیز جالب برای آتین می گشتم که به عنوان یادگاری از این سفر براش بگیرم و نگه دارم Cute 

smiley

 آخر یه کفش خیلی بامزه براش گرفتم که بعدا" عکسشو میذارمزبان

دو شب اول رو خونه یکی از دوستای خوب شمالی بابا موندیم .

روزا رو که فقط به تفریح و گشت و گذار می گذروندیم و از این شهر به اون شهر می رفتیم و شب که میشد برمی گشتیم خونه دوستمونلبخند

اما شب سوم توی شهر تنکابن  یه سوییت اجاره کردیم که چشم انداز عالی ای به دریا داشتCute 

smileyو روز چهارم  از جاده چالوس برگشتیم خونه مون.  البته روز که نه...

 اینقدر بین راه وایسادیم و از طبیعت لذت بردیم و خوش گذروندیم که ساعت ده و نیم شب  رسیدیم خونهCute 

smiley

 

فقط حیف وقت نکردیم از نمایشگاه لاله ها دیدن کنیم...Cute 

smiley

 

واقعا" به این سفر احتیاج داشتم خیلی تو روحیه ام تاثیر داشتCute 

smiley


خدارو شکر چند روز عالی رو گذروندیم به آتین هم حسابی خوش گذشت

از اونجا که آتین عاشق آبه برای دریا کلی کیف میکردCute 

smiley

 

خیلی هم دخمل خوب و خوش سفری بود و اصلا" اذیت نکرد ...

قربونش برم که اینقدر خانوم شدههههههههCute 

smiley

 

اینم از اولین شمال رفتن آتین جونم

      ********************************************************

اولین نگاه آتینی به دریا:مژه

قـــــربـــونه نگــات

و اما لبخند حاکی از رضایتچشمک

قربونه لبخندت جیگرمممممم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

زينب عشق مامان و بابا
21 اردیبهشت 90 17:18
اي جان خيلي بانمكه اين دخمل تپلي خدا حفظش كنه
مامان رادین
21 اردیبهشت 90 17:24
آتین ناز و ببوسید. من هم اسم آتین و خیلی دوست دارم . ایشالله خدا یه پسر خوشکل هم بهت بده به اسم رادین
فاسان
21 اردیبهشت 90 19:18
وبلاگ خوبی درست کردی امیدوارم همیشه درکنارفرزند گلت شاد و موفق باشی(◠‿◠) به ما هم سر بزن امیدوارم به دردت بخوره http://ehsan418.mihanblog.com
مامان ماهان
21 اردیبهشت 90 21:16
سلام دوست جونم ممنونم که به من و ماهانی سر زدین و خوشحال که بهتون خوش گذشته دخمل خیلی نازی دارین بوسسسسسسسسسس برای آتین جون
مامان فرشته
22 اردیبهشت 90 1:39
سلام عزیز دلم خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه شاد باشین یه اسفند برای عزیزم دود کن مامان جون وایییییییییی منم شمال می خواممممممم گریههههههههههه
مامان نیایش
22 اردیبهشت 90 9:07
آتین کوشولوت رو ببوس از طرف من خیلی ناز خدا حفظش کنه
محمدحسین عشق جاودان
22 اردیبهشت 90 19:35
سلام.به سلامتي خاله .مسافرت خوش بگذره حسابي حسابيه .مواظب خودت باش دو هوايه نشي گلم قربون قدت

سلام خاله جون فکر کنم اشتباه متوجه شدین آخه من چند روز پیش مسافرت رفتم(چشمک)

مامان روشا
24 اردیبهشت 90 1:35
سلام عزیزم مرسی که به روشا هم سر میزنید آتین کوشولو رو از طرف من ببوس خدا حفظش کنه
مامان مه یاس
26 اردیبهشت 90 8:51
سلام خوشحالم که بهتونخوش گذشته آتین نازو قشنگ و ببوسین دخمل ناناز
مامان هلیا
27 اردیبهشت 90 13:01
سلام مامانش
خوشحالمون کردین به ما سر زدین توی قسمتی که مشخصات نی نی رو میزنی اون قسمتی که میزنه نی نی من فعال باشد را تیک بزن که سن نی نی خوشملمون رو بالا نشون بده
عکساش خیلی بامزه است خدا براتون حفظش کنه


مامان جون
27 اردیبهشت 90 13:17
مثل اینکه تو قسمت عکس در مورد شمال نوشتم خدا گل دختر تو واست حفظ کنه وامیدوارم از سفر تون لذت برده باشین
خاله ایی
27 اردیبهشت 90 15:03
سلام مامانی عزیزم .فداتون بشم.خوشحالم که خوش گذشته بهتون الهی که چه دخمر نازی قربونش برم ببوسش
مامان نیاز
27 اردیبهشت 90 18:49
سلام انشاءا... همیشه خوش و خرم باشید : به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم X http://niaz-khatoon.niniweblog.com
maman rozita
28 اردیبهشت 90 10:57
vaay khoda in dokhmal koochoollooye nazo vasat negah dare ishala ke hamishe khoshhalo khandoon bashin
مامان نازنین زهرا
28 اردیبهشت 90 16:23
نازی ماشالله به این خانم قشنگ و ناز خدا بهتون ببخشه یه عالمه بوس خانم خانما دوست داشتی به وبلاگ نی نی ما هم سربزن
مامان فرشته
28 اردیبهشت 90 16:32
سلام عزیز دلممممممم یه دنیا ممنونم ازت گلم بوسسسسسسسسس
سمیرا مامان سپهر
28 اردیبهشت 90 19:01
مامان مبين
29 اردیبهشت 90 12:20
سلام عزيزم ممنون كه به وبلاگم سر ميزنين .هزار ماشالله اتين گلي بزرگ شده. خانمي از عكساش مشخصه چه ناز وادايي داره
مامان پرهام
29 اردیبهشت 90 16:07
سلام ایشاللا همیشه به گردش و سفر خوش! راستی با آتین جون شمال رفتن سخت نبود؟ من به بابای پرهام می گم تابستون بریم شمال می گه شمال برای بچه بده! یعنی سخته!

سلام عزیزم
نه خدارو شکر اصلا" مشکلی نبود
سمیرا مامان سپهر
30 اردیبهشت 90 10:37
مامان مهسان
30 اردیبهشت 90 11:23
سلام عزیزم .ای جان شمال اومده بودین ما بابلسر هستیم ولی من انقد بی ذوقم که هنوز مهسانو کنار دریا نبردم.تازه از خونمون تا دریا ده دقیقم فاصله نیست.

سلام گلم
جدی میگی؟؟؟ خوش به حالت من عاشق دریاااااااااام


مامان ماهان
30 اردیبهشت 90 16:53
نسرین مامان پرتوبهارقلبمان
31 اردیبهشت 90 3:58
سلام خوبید متشکرم که به وبلاگ ماسرزدید مسافرت امیدوارم بهتان خوش گذشته باشد آتین ببوسید
مامان پاتمه
31 اردیبهشت 90 11:59
وای چه کلوچه نااز و خوردنی دارین مامانی ماشالله ممنون به ما سر زدین به خونه اصلیمون هم بیاین
مامان مسیح
31 اردیبهشت 90 12:17
سلام ... خوبین ؟ وای خوش به حالتون ...ما که با این نی نی مدتیه نتونستیم یه سفر با حال بزنیم.... دریااااااااااا مواظب نی نی نازگلت باش...
مامان هستی
31 اردیبهشت 90 20:23
وای خیلی عروسکه ماشالا
مامان فرشته
1 خرداد 90 1:34
سلام عزیزم خوبین ؟ جیگر خاله خوبه ؟ مامان آتین جون وقتی آتین رو باردار بودی ماههای آخر چی خوردی ؟ آخه منم می خوام گیسو مثل این عزیزم تپل باشه ممنون می شم بگی بوسسسسسسسس
مامان آیلا
1 خرداد 90 11:40
وای چه دختر نازی خدا حفظش کنه آدم می خواد درسته بخوردش ای ناز
مامان هلا
1 خرداد 90 11:58
دخملت خیلی ناز دوستش دارم
مامان ماهان
1 خرداد 90 13:31
ممنونم عزیزم شما هم لینک شدین
مامان مهرسا
1 خرداد 90 15:18
الهی همیشه بهتون خوش بگذره باریکلا به این دختر ناز که بهش خوش گذشته و کلی لذت برده
مهرسا هم هفته دیگه میخواد بره شمال خدا کنه اونم مثل آتین بهش خوش بگذره و دختر خوبی باشه

به سلامتی...
ایشالا به شما هم خوش میگذره
مونا (مامان النا )
1 خرداد 90 16:59
خاله قربون اون ممه هات بشه به مامانت بگو این عکس ها رو اینجا نزاره یه موقع دخترم و چشم میکنن بوس گنده
مامان فرشته
1 خرداد 90 18:48
دستت درد نکنه عزیز دلم خیلی لطف کردی ممنونم بوسسسسس
سمیرا مامان سپهر
2 خرداد 90 8:32
مامان رها
2 خرداد 90 8:58
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدین دخمل خیلی خیلی نازی دارین امیدوارم همیشه خوش باشین
mamane nuzha
2 خرداد 90 9:38
khoda ro shokr ke beheton khosh gozasht.dokhmale nazeto bebos
مهرآیین
2 خرداد 90 13:58
سلام مامان آتین آتینم شما رو لگد میزد؟!!!!!!!!!
مامان ياشار
2 خرداد 90 14:13
سلام عزيرم خوشحالم كه مسافرت بهتون خوش گذشته آتين رو از طرف من ببوس
خاله آنی
2 خرداد 90 16:22
ای خدایا این فرشته به این نازی رو چطور تا الان نخوردی؟؟؟؟؟؟ من بودم دو لپی قورتش داده بودم کههههههههههه وای خدااااااااااااااااااا یه اسفند دود کن برای این فرشته خانوممممممممم
مامان یکتا
2 خرداد 90 16:38
این بوس چاق از طرف من به این دخمل ناز تپلی خوبی گلم مواظب خودت باش چشم نخوری عزیز دلم به ما هم سر بزن
منا
3 خرداد 90 13:49
سلام .روز شما هم مبارک .مرسی ممنون از پیام هاتون ودلداریتون
rahim
5 خرداد 90 19:35
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با تشکر
سارا(مامان سوگل)
7 خرداد 90 15:34
سلام عزیزم. فسقلیه شمارو هم خدا حفظ کنه. راستی وبلاگ آتین جونو تولیست دوستای سوگل میارم.
shahab
10 خرداد 90 11:50
سلام خیلی خوب بود من انگیزه پیدا کردم فکر کردم تا ۲ سالگی نمیشه رفت سفر الان که دارم می بینم خیلی خوشحالم
نی نا
12 خرداد 90 9:02
وای خدا چقدر تو نازی بلاچه ماشالله
معصومه مامان سهند
10 تیر 90 17:26
ای وای مامانی چطور دلت میاد کنار اون وروجک باشی و یه جای سالم توی بدنش باشه. اگر دست من باشه که میخورمش الهی قربونش بشم با اون لبخندای قشنگش نگاه روبه دریاشو بگو فدات بشم چقدر متفکری
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
5 مرداد 90 10:26
سلام عزیزم شما که می خواستین بیاین رشت چرا به من خبر ندادین . قرار می ذاشتیم همدیگرو میدیدیم یا میومدین خونه ما. من الان وبتونو خوندم ایندفعه خواستین بیاین قبلش خبر بدین. امیدوارم تو شهر ما بهتون خوش گذشته باشه.