♥ آتـیـن ♥♥ آتـیـن ♥، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

♥ دخمل کوشولوی من... آتین ♥

7 مـاهگیــت مبـــاااااااارک عشـ♥ــق مــن

1390/3/2 16:26
2,349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من

امروز ماهه شدی جیــگرمشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

عزیزدلم تو داری مثل یه نهال نو پا بزرگ می شی و من غرق لذتـم از اینکه دارم رشد و بالندگی تو می بینمقلب

دیشب خواب بودی داشتیم نگات می کردم با خودم گفتم ماشالله ... دخترم کی این همه رشد کرد که من متوجه نشدم!متفکر

یاد لباسای سایز صفرت افتادم و خنده ام گرفت! قربونه اون قد و قواره اتبغل

یاد اون موقع ها که بغلت میکردم و با هم راه می رفتیم و گردنت لق میزد و باید  با یه دست سرت و با دست دیگه دور کمرتو می گرفتم تا یه وقت از دستم نیفتی و می گفتم کاش می تونستم با خیال راحت یه دستی بگیرمش و به کارام برسم یا روزایی که مجبور بودم دقیقه ها و ساعتها  پیشت بشینم یا بغلت کنم  و تو خونه راهت ببرم تا گریه نکنی و تا میومدم بشینم ونگ ونگت شروع می شد شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےهمش می گفتم کاش می تونست بشینه و خودشو یه جوری مشغول کنه و اینقدر محتاج من نباشه و... چشم

اینارو نوشتم تا بگم الان دارم روزهایی رو میگذرونم که همیشه منتظرش بودم...فرشته تا بگم تو رویای روزهای گذشته منی...تا بگم روزی صد هزار بار سجده شکر برای وجودت کمه ... به خدا کمه

 تا بگم عاااااشقتم...

عاشق لبخند صبحگاهیت

گریه های بدون اشک الکیت

نق نقای بامزه وقت خوابت

خنده های از ته دلت وقت بازی

نگاه نافذ و شیطونت وقتی خودتو برام لوس می کنیو بازی میخوای

آواز خوندن و دد گفتنات

جیغ جیغا و ذوق کردنات

خلاصه همـــــــــــــــــه جوره عاشق خودت و ادا اصولاتم مامانیشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 

 

 

 

دخملک 7 ماهه من الان دیگه کاملا" بدون کمک می شینه و اونقدر در این زمینه پیشرفت کرده چشمککه باباش یه وقتا یه هل کوچولوش میده که ببینه میفته یا نه و اون تمام تلاششو می کنه که نیفته و همیشه هم موفق میشه و تعادلشو حفظ می کنه ...تشویق خیلی خوشحالم که می تونی بشینی عزیزم خیلیییییییی

دخملکم عاشق ددره و همین که میفهمه داریم میریم بیرون  از در بیرون نرفته شروع به جیغ جیغ و ذووووووووووق (با همین شدتی که نوشتم) می کنه و آبرومونو جلو همسایه ها میبرهزبان

تو خیابونم همش در حال حرف زدنه و با این کارش دل میبره اساســـــی مژه

هرکی از کنارمون رد میشه باهاش حرف میزنه و آتینم به زبون خودش جوابشونو میدهاز خود راضی و اگه دستشونو به طرفش دراز کنن انگشتشونو محکم می گیره و دیگه ول کنشم نیست (انگار دزد گرفته باشه)نیشخند

دخترکم این روزا خیلی برای سینه خیز رفتن تلاش می کنه و یه کمی هم می تونه جلو بیاد اما بیشتر سر جای خودش مثل عقربه های ساعت می چرخه... خیلی بامزه اسشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

آتینم وقتی از غذایی خوشش بیاد با همممم هممممم گفتنش اینو به ما هم می فهمونهچشمک

الان دیگه دخملکم اونقدر بزرگ شده که میتونه خودشو سرگرم کنه.تشویق  میذارمش تو تختش و دور و برشو پر اسباب بازی می کنم و اون تا مدتی باهاشون سرگرمه و این برای من خیــــــــلی خوبه چون می تونم به کارام برسم مطالعه کنم وبـگردی کنم و...مژه

خدایا واقعا" ممنونتم که همیشه حافظ و نگهدار دخترم  همسرم و عزیزانم بودی شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

شکرت که همیشه هوامو داری...

شکرت که دخمل کوچولوم 7 ماهه شد ... شکرت که سلامته با محبته دوست داشتنیه

خدایا من این پایینم و تو اون بالا بالاها سخته برام حرف زدن اما قسمت میدم به خدایی خودت که همیشه پشت و پناه دخترم باشی تنهاش نذاری راه درستو بهش نشون بدی...

خدایا قسمت میدم که هیچ وقت منو با مریضی یا ناراحتی دخترم آزمایش نکنیشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے چون تحملشو ندارم...

خدایا خودت بهتر میدونی که بچه ها چقدر بی گناه و معصومن حافظ و نگهدار همه ی بچه ها باش

آمـیـنفرشته

 

زیبای خفته ی منقلب

زیبای خفته

الهی مامان فداتبغل

فداااااااااااات

عاااااشق این عکستمماچ

 

جیگرتو بخورم من

این همون وقتاس که خوش به حال منهچشمکنیشخند

آتین و عروسکاش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان ماهان
2 خرداد 90 16:32
مبارکههههههههههههههه میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . . روزت مبارک گلم
مامان جون
2 خرداد 90 16:48
سلام مامان اتین خوشکله مبارکت باشه هم بزرگ شدن دخترت وهم مادر شدنت انشاالله 120 ساله باشی وهمیشه شاد وخرم
مامان ماهان
2 خرداد 90 17:28
نازی به این دخمل جیگر بوسسسس
عادله پازانی
2 خرداد 90 19:03
سلام روز به خیر وبلاگ جالبی دارید خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید سیاه قلم از چهره کار میکنم www.adipaint.blogfa.com با تشکر پازانی
مدرسه ی مامان ها
2 خرداد 90 19:05
سبدی هست در اندیشه ی من که پر از گل بدهم هدیه به تو غافل از آنکه تو خود ناب تری یک جهان گل بخورد غبطه به تو سلام، از طرف مدرسه ی مامان ها روز مادر رو به شما مادر بزرگوار تبریک می گم
مامان هوراد
2 خرداد 90 19:43
جیگر این دختر ناز و خوشکل برم اینقدر با نمکه ماشالله 7 ماهگیت مبارک باشه خاله
مامان هوراد
2 خرداد 90 19:43
مادران آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین فرشته زندگی هستند روزت مبارک فرشته خلقت . . .
مامان ابوالفضل
2 خرداد 90 19:51
ماشالله ، خیلی دختر ماهی داری، 7 ماهگیه گل دخمل مبارک روز مادر هم به مامان 16 ماهه مبارک امیدوارم همیشه خوش و خرم در کنار هم زندگی کنید و شاهد بزرگ شدن و به ثمر رسیدن عشقتون باشید
mamane amirali
2 خرداد 90 20:02
ghorbonet beram.jaleb bood.nazi be in arosam.
مامان فرشته
2 خرداد 90 22:44
سلام عزیز دلم خوبین روزت مبارک باشه مامان مهربون زود باش زود باش یه اسفند دود کن برای این نفس خانم بوسسسسسسس
خاله آنی
2 خرداد 90 23:13
ای جااااااااااانم وای خدا این بچه چقدر گل و دوست داشتنی و مامانیهههههههههههه دلم نی نی خواست اونم همین فردا
مونا (مامان النا )
2 خرداد 90 23:34
عزیز دل خاله قربون اون قیافه ی بانمکت بشم چه خانمی شده هزار ماشالله بوسسسسسسسسس
parisa
3 خرداد 90 0:19
atin joonam 7 mahegit mobarak azize delaaaaaaaaaaam......rooze mamanit ham mobarak boos vase to va mamanit
عاطفه
3 خرداد 90 1:07
وای خوش به حالت مامان آتین منم دوست دارم مهرآیینم تو همین سن آتین به دنیا بیاد باهاش حال کنم نوزادی واقعا سخته!!!! خدا خودش کمکم کنه! چه عکسای نازی از آتین گرفتین خوش به حال آتین که مادری به این مهربونی داره
مامان مبين
3 خرداد 90 1:43
مامان اتين روزتون مبارك .چه قلم خوبي دارين ساده روان و جذابه.مبين منم هفت ماهه شد .پسرم من هنوز نمي تونه بشينه ولي خيلي خوب سينه خيز ميره و داره چهار دست وپا تمرين ميكنه هزار ماشالله اتين گلي نازما چه بزرگ شده. چقدرم خشمل خوابيده.مامان اتين اگه ممكنه وزن اتين جونم بنويس ممنونم
مامان رادین
3 خرداد 90 7:18
برزگ شدن آتین جون مبارک باشه. بجای من ببوسش. روز مادر رو بهت تبریک میگم.
mamane nuzha
3 خرداد 90 7:20
mobarak bashe haft mahegit atin kocholo.
مامان رها
3 خرداد 90 8:52
گل اگر در فصل گل بوییدنی است خاک پای دوستان تا ابد بوسیدنی است روزت مبارک عزیزم
مامان مهرسا
3 خرداد 90 8:56
سلام 7 ماهگی آتین جون مبارک روز مادر هم به مامان آتین جون مبارک
مامان مه یاس
3 خرداد 90 9:23
سلام گلم مرسی روز تو دوست جون خوبم هم مبارک روز همه ی مامان های دنیا که همه ی هم و غمشون پرورش صحیح کوچولوهاشونه تصویر هیجان انگیزی واسم فرستادی کلی فکر کردم چیه دختر ناز نازززززززززززززززززی آتین خانم خوشمل و خیلی ببوسسسسسسسسسسسسس تپل و مپل
مامان آيدا
3 خرداد 90 10:25
سلام دخترگل تون خيلي نازه ماشاا..... حتما براش اسپند دود كنيد دختر منم متولد تير 89 هست راستي روزتون مبارك
مامان مسیح
3 خرداد 90 10:55
7 ماهگیت مبارک خاله جونی...نازی... و روزت مبارک مامان مهربون
محمدحسین عشق جاودان
3 خرداد 90 10:57
سلام .دخمل شيرين خاله چه ناناز شدي ماشاالله .عزیزم و دوست گلم ؛ فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن را با همه وجودم بهت تبریک و تهنیت میگم. خیلی دوست دارم ما مادرا خاطرات مشترک و لحظات شيريني داريم دنياي مادري ...
مامانی
3 خرداد 90 11:19
سلام خوبین مرسی از اینکه اومدین و به من سر زدین
مامانی
3 خرداد 90 11:22
من هر کاری میکنم الان دو روزه اصلا نمیتونم عکسهای آدرین رو بزارم تو وبلاگش تو رو خدا کمکم کنین از تمام روشهایی که تا حالا بلد بودم استفاده کردم
مریم
3 خرداد 90 12:31
سلام مامان آتین نازنین چه عکسهایی از عروسکت انداختی هزار ماشاا.... تو را خدا اسپند براش دود کنین خیلی خوردنیه من با اجازه شما رو لینک میکنم یعنی وب شکلکهاتونو لینک کردم ولی میخوام وب عسلتونم داشته باشم بوسسسسسسسسس هزارتا با این ملوسک ناز نازی آرزویی کن ، گوش های خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه . آرزویی کن ، شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوی تو باشد . روزت مبارک عزیزم .
زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 12:50
سلام روز مادر مبارك
مامان مسیح
3 خرداد 90 12:50
سلام عزیزم...منم لینکت کردم..ممنونم
conjed
3 خرداد 90 15:14
دخترت ماشالله واقعا خوشگله!! ماهه!!!!
مامان سید ابوالفضل
3 خرداد 90 15:40
چون خدا اراده کرد، نماد عشق را در زمین قرار دهد، زن را آفرید و چون خواست هستی، عشق را باور کند، او را مادر قرار داد .روزت مبارک هفت ماهگی دخمل نازهم مبارک
فهیمه
3 خرداد 90 15:58
سلام .شما خیلی خوب احساستون نسبت به دخترتون رو بیان میکنید.تبرییییک
خاله jojo
4 خرداد 90 9:29
همه کس خاله
اون عکس دومیت الان رو صفحه گوشیمه (با تاپ قرمزه که کلاه رو سرته)
شاید 100 بار بیشتر در روز نیگاش میکنم و هر دفه هم کلی قربون صدقه ات میرم و عشقم بهت بیشتر میشهX:
ولی دلم تنگتر میشه........ نمیشه دیگه بیای پیسم؟؟؟؟؟

قلبونه تو خاله مهلبونم تو امتحاناتو بده همین که تموم شد ما میایم پیست باســـــــه؟؟!! تا اون موقع هم من هی چاق میسم چله میسم بهد میام تو منو بخول
maman rozita
4 خرداد 90 13:16
ey joonam in dokhmal kushooluye naznazio az tarafe man beboos :-* ishala ke khoda ham oono vase shoma ham shomaro vase oon negah dare
احمدرضا
4 خرداد 90 17:47
سلام آبجی خانم مهربون
امیدوارم خوب وسلامتی باشی ممنون که آمدی ببخش دیر آمدم . روز مادر رو بهت تبریک میگم وامیدوارم لذت مادر بودن رو بیشتر و بیشتر احساس کنی و و خدای مهربون رو به خاطرش همیشه همیشه شاکر باشی و مطمئن باشی که اون لیاقت مادر بودن رو در تو دیده که این فرشته کوچولو رو بهتون هدیه کرده امیدوام همیشه موفق و سر بلند باشی
به داداش نوید سلام برسان و بگو براش آرزوی بهترین ها رو می کنم .
به امید دیدار

سلام خیلی خوش اومدی
ممنونم از لطفت

معصومه
5 خرداد 90 11:36
7ماهگی خوشمل خانم آتین عزیز مبارک
قربونش برم خیلی ماه شده عزیز دلم



محمد حسین
6 خرداد 90 12:40
سلام وب عالی داری به منم سری بزن پسر تنها
مامان الی
18 خرداد 90 10:12
سلام عزیزم ماشالله تو چقدر نازی خاله بووووووووووووووووووووووووووس به ما سر بزنین
سحر
9 تیر 90 14:19
مامان آتین دختر خودت خوشگلتره

مامان شینا
21 تیر 90 0:52
سلام دخترتون خیلی خوردنیه من با اجازه لینکتون کردم
مامان ویانا
7 مرداد 90 16:10
سلام خانومی من عاشق قلمتم خیلی خوب و شیرین می نویسی خدا نی نی خوشگلتو حفظ کنه
مامان ویانا
7 مرداد 90 16:11