♥ آتـیـن ♥♥ آتـیـن ♥، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

♥ دخمل کوشولوی من... آتین ♥

اولین خرابکاری آتین

1390/3/7 20:15
3,963 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از اولین کتابی که آتین پاره کرد... (البته قبلش مزه شو امتحان کرد و حسابی گاز گازیش کرد )

دیگه استارت خرابکاریاش زده شد خدا به دادمون برسهنیشخند

فدای خودت و خرابکاریات

البته من واسه این اولیش (حداقل) کیفففف کردمازبان چون ثابت شد دستای دخمل کوشولوم اونقدر توانا شده که دیگه می تونه پاره کنه بزنه بشکنه و... قربونش برم منبغل

 

سلامممممممم خاله ها ... این همون کتاب مورد علاقه مه که هام هامش کردم شما هم واسه نی نیاتون بخرین انقـــــــده خوشمزه اس زبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (80)

مامان جون
7 خرداد 90 23:44
قربون اون چشمات بشم کاری خوبی کردی عزیزم پرنیا که زد یه کتاب درسی ومهم وصد البته گرون باباشو پاره کرد حالا مونده آتین جونم چه شکوندنایی بکنی
مامان ماهان
8 خرداد 90 0:45
قربون چشمای نازش ......... مامانش میخواد ببینه پاره کرده چه جوریه
mamane amir ali
8 خرداد 90 0:52
ghorboneh in arose shirinam.naziiiiiiiiiii.har chi dost dari kharabkari kon.mashalah.amkirali avalin bar ke raft eram 3 mahesh bood.jash mamanesh behesh kheili khosh gozasht.dasht shiresh khosh mishod az haiejan.
مامان حسنی
8 خرداد 90 0:57
سلام نوش جون گوارای وجود قربون اون لپای خوشگلت برم مامان آتین جون من بااجازه تون اینجاراهم برای حسنی لینک کردم (البته قبلا قسمت شکلکهای فانتزی رالینک کرده بودم )اینم یه ماچ برای اون لپای دوست داشتنی
مریم
8 خرداد 90 13:47
سلام گرم به آتین نانازی و مامان جونش وای وای چه دلبری شده این گل دختر بوسسسسسسسس هزار تا از این لپ و از اون لپ عزیز دلم می خورمتا از این به بعد اولشه مامان جونی
مامان فرشته
8 خرداد 90 15:43
سلام عزیزم واییییییی دلمو برد این جیگر ببوسش
مامان مهرسا
8 خرداد 90 17:37
الهی قربونت بشم جیگر که خرابکار شدی مامانش بازم کتاب بده بخوره و بعدشم دخلشو بیاره چقدر عکسای آتین قشنگه خودشم ماشالله قشنگه
مونا (مامان النا )
8 خرداد 90 18:19
ای جونم خاله قربون اون تپلیهات بشم کار خوبی کردی خاله فدات بشه فقط مزه اش رو فهمیدی بده بیرون مثل النا بزغاله نشی خاله اصلا" خوب نیست
sahar
8 خرداد 90 20:17
سلام عزیزم ماچش کن ماچ آبدارش کن بابت تبریک ممنون بوس با اجازه لینکیدمت
عاطفه
8 خرداد 90 23:43
الهی نوش جونت آتین جون بعدنا اسم کتاب و بگو برا مهرآیینم بخرم حال کنه مامان آتین چه عکسای نازی از آتین میگیرین خیلی قشنگن
maman nuzha
9 خرداد 90 8:29
eyyyyyyy janam kharabkar..omidvar shodam ke dokhtare man tanha aziat nemikone
خاله jojo
9 خرداد 90 9:10
آی قربون اون شکلت....خرابکار من خاله نسترن فدای اون خندیدنت بشه عشق من... آتین آخرش من از دوریت میمیرم هروزم چه آپ کنی چه نکنی میام وبتو عکسای نازتو نیگا میکنم....و همش قربون صدقه ات میرم گلی جونم دردو بلات به جوووووووووووووووووووونم همه کسم, خوب کاری کردی, از این به بعد بیشتر خرابکاری کن تا مامانیت هم همش آپ کنه راستی گلی خوشگلم میسی واسه متن خوشلی که بلام نبشته بودی: ر صظصاذرر ر عااا چ من که فهمیدم تو دلت برام تنگ شده و بووووووووس میخوای ازم, ولی عروسکم درستش اینه که بنویسی: مااااااچ نه عااا اچ فدای اون دستای کوشولو موشولوت بشه خاله...
خاله jojo
9 خرداد 90 9:12
راستی چرا نظراتت رو همیشه تاییدی میزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه بی ادب زیاد داریم (چشمک)

مامان رها
9 خرداد 90 9:36
وای جیگرتو دخمل ناناز............ راستشو بخواین من عاشق بچه بودم گفتم خودم بچه داربشم یکم احساسم فرکش میکنه ولی بد تر شدم هر بچه ای میبینم حالم خراب میشه خاله آتین شما هم جزو بچه های خوردنی خدا حفظش کنه
مامان مه ياس
9 خرداد 90 11:12
سلام آتيني فندقي عسل خانم ناناسي مامان آتين حالا كجاش و ديدي بگذار پادربياره! اون وقت بايد نظرت و پرسيد عزيزم البته فكر كنم آتين فسقولك چشم خورده1 بس كه نازه ماماني جيگرش و بخورم دور از جون! مه ياسي منكه يك كتاب سالم واسم نگذاشته!حالا نوبت لپ تاپمه!!!!!!!!!!!
منا مامان فینگیلی
9 خرداد 90 12:28
سلام
وااااای چه لپای خوردنی داره این دخمله
خدا واستون حفظش کنه و عروس شدنش را ببینی!
راستی معنی آتین چیه؟
آبتین شنیده بودم اسم پسر باشه

سلام گلم قربونت
آتـیـن یعنی: وجود. هستی

نسرین مامان هلیا
9 خرداد 90 14:24
وااااااای چه دخمل ناناسی عزیزم خوشحال میشم منو لینک کنی
مامان روشا
9 خرداد 90 16:41
خراب کاریاشونم قشنگه به خدامن که هرچی صبر کردم عکسش باز نشد دوباره میام به خوشگلم سر میزنم
مامان مبين
9 خرداد 90 17:23
اتين گلم دختر خوبيه ماماني دعواش نكني ها مبين من كه مرتب كاغذ ميخاد بخوره خيلي دوست داره توي دستاش قايم ميكنه من نبينم وقتي مشتش باز ميكنم جيغ ميزنه و پاهشو محكم ميكوبه رو زمين اگرم بغلم باشه موهامو ميكشه ......عكساش واقعا زيباست مخصا اولي از پايين:
دریا
9 خرداد 90 20:27
سلام قربونش بشم چقدر ناز شده.خوب کرده کتاب پاره کرده .اصلا"همه کتابها فدای اون لبخند خوشکلش.
دریا
9 خرداد 90 20:35
آفرین آتین جون زورتو به رخ مامان کشیدی امیدوارم خودت وبابا ومامان گلت همیشه سلامت وشاد باشید .منتظر شیرین کاریها وعکسهای خوشگل بعدیت هستم .
مامان نیاز
10 خرداد 90 0:32
سلام از اینکه پیش ما میایید ممنون آتین جون ما هر روز داره خوشگلتر میشه همیشه سلامت هم باشه تازه حالا حالا هم وقت واسه خرابکاری داری آتین ناز اصلا نگران نباش
مامان مسیح
10 خرداد 90 9:44
الهی... اینا که خراب کاری به حساب نمیاد....وااااااای یه کم دیگه صبر کن....همه ی زندگیتونو به هم می ریزه.... اونوقت نمی دونی دنبال اتین کوچولو بدویی ...یا به اشپزی و خونه داری و باقی کارا برسی
آرتین خان
10 خرداد 90 12:41
خوب کاری کردی خاله جون اگه یه ر به اسم قشنگت اضافه کنی میشه آرتین خان من شما رو لینک کردم
محمدحسین عشق جاودان
10 خرداد 90 13:18
سلام .خاله آخيش کيف کردم چقدر خوشمزه بود واي خوردني خاله دوست دارم .ماماني براش اسپند دود کنيا حتما .دوستوندارم .موفق باشين
نيره
10 خرداد 90 14:29
سلام مر 30 از اينكه به سايت ماهاني من سرزدي خدا حفظش كنه برات بوس بوس بوس
نيره
10 خرداد 90 14:29
سلام مر 30 از اينكه به سايت ماهاني من سرزدي خدا حفظش كنه برات بوس بوس بوس
مامان حسین
10 خرداد 90 15:03
سلام عزیزم ممنون به ما سر زدی. دخمل کوچولوی نازی داری .خدا حفظش کنه. بازم پیش ما بیا.
maman rozita
10 خرداد 90 16:10
maman joonesh ninie to ketab khoshmaze tare :-*
ثمین
10 خرداد 90 20:46
سلام نی نی شما خیلی ماهه . ابجی من هم 5/5 ماهشه از طرف من ببوسش
ثمينه
11 خرداد 90 7:56
سلام خانمي ممنون كه از وب من ديدن كردي ماشالله چه دختر نازي داري خدا برات حفظش كنه
لیدا
11 خرداد 90 9:49
سلام دخترتون خیلی ماهه تپل مپل هم که هست بخورمش ...
mAhyA
11 خرداد 90 14:08
سلاااااااام....عزیزم.....ماشالله هزار ماشالله به این دختر ناز.....من که تا اومدم اینجا عاشقش شدم........
نی نا
12 خرداد 90 8:57
آفرین به آتین زیبا ...مامانش صبر کن حالا اولشه
ستاره آسمونی
12 خرداد 90 12:20
سلام آتین خوشگل و قوی کاش نی نی منم مثل تو خوشگل و ناز بشه. یه کم صبر کنی اونم به دنیا میاد و اون وقت میتونید دوستای خوبی برای هم باشید.
مامان فرشته
14 خرداد 90 1:02
سمیرا مامان سپهر
14 خرداد 90 9:42
سمیرا مامان سپهر
14 خرداد 90 9:45
mAhyA
14 خرداد 90 9:45
golakam fadaye saret
مامان وندا
14 خرداد 90 18:25
سلام چه دختر خوشتيپي خدا براتون حفظ كنه دختر منم ناز ولي به تپلي اتين خوشگله نيست مامانشم بلد نيست عكساسو بذاره راهنماييم كنيد لطفا
مریم مامان روشا
15 خرداد 90 2:23
سلام خانومی بازم مرسی به خاطر شکلکهای خوشگلی که میذاری اگه برات زحمت نیست چندتا شکلک مخصوص روز پدر بذاز مرسی به خاطرهمه ی مهربونیات آتین جونمو میبوسم
مامان مانی جون
15 خرداد 90 14:11
ممنونم که سر زدی خدا دخترتو واست نگداره
ناشناس.
15 خرداد 90 18:23
خدا بعداز 5 سال یه دختر بهت داده
یه اتاق واسش اماده نکردی بمیرم براش.

وااااااا تو از کجا میدونی من اتاق براش آماده کردم یا نه؟؟!!!!!!!!

خاله
15 خرداد 90 21:23
salam kocholoye bamazei dari khoda negahesh dare barat webe jalebi dari be manam ye sari bezan age ba tabadole link moafeghi khabaram kon bye

سلام گلم وبتون باز نمیشه
مامان مهرسا
16 خرداد 90 12:41
سلام عزیزم ماشاالله چقدر نازه خدا حفظش کنه اگه دوست داشتی به وبلاگ دخمل منم سر بزن
mAhyA
16 خرداد 90 13:37
سلام حتما بیاید پیش ما اپیم با سه تا پست جدید و کلی عکس
مامان سید ابوالفضل
16 خرداد 90 14:54
ـــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯)......… I♥U …I♥U… I♥U …I♥U… (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯...… I♥U .…I♥U…. I♥U …I♥U..…) (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
sara
16 خرداد 90 21:26
saalaaam azizam khoobi?beza kharab kone eshkal nadareeeeee linket kardam doost dashti linkemoon kon boos montazeretima
مامان پریماه
17 خرداد 90 10:49
عزیزمنوش جونش .مواظبش باش ممنون که بهم سرزدید
negin
17 خرداد 90 12:51
سلام لينكت كردم
فریبا
17 خرداد 90 13:30
سلام به آتین و مامان جونش این تازه اول خرابکاریه کجاش رو دیدی؟؟؟
عمه جون صدرا
17 خرداد 90 14:49
خداااااااااااااا چه دخمل گوگولی داری خدا ببخشش
مامان ماهان
17 خرداد 90 15:40
سلام گلم خوبییییییییییییییییییییییی
آتین جون خوبههههههههههههه

سلام عزیزممممممم
میسی ما خوبیم
مامان نیاز
17 خرداد 90 17:35
کسی اونجا هسسسسسسسستتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس کجایین دلمون براتون تنگ شده.
نانی
17 خرداد 90 18:22
سلام . نازی ی ی ی ی چه جیجره این دخمل . من لینکتون کردم
مامان حسین
18 خرداد 90 0:34
مامان فرشته
18 خرداد 90 4:02
سلام عزیزم نمی خوای آپ کنی ؟
گلنوش (مامان آراد)
18 خرداد 90 13:02
سلام.چه دختر ناز و پر طرفداری داری.خدا برات نگهش داره.در ضمن باید خودت رو برای خرابکاری های بزرگتر آماده کنی مثل من که پسرم دیروز تابلویی رو که گذاشته بودم پایین شکست.
مونا (مامان النا )
18 خرداد 90 13:07
خاله قربون اون ممه هات بشم الان دلم چلوندن خواست
مامانی
18 خرداد 90 14:32
سلام گلم قربونت بشم خاله جون خوب کاری کردی کتاب واسه پاره شدن هست مگه جز این تو این سن شما خاصیت دیگه ای هم داره
مامانی
18 خرداد 90 14:34
عزیزم من چند روز نبودم امروز اومدم و آپ کردم بیای سر بزنی خوشحال میشم
مامانی
18 خرداد 90 14:36
منتظر خراب کاری های بعدیت هستم خاله جون تپل مپله خودم
negin
18 خرداد 90 15:40
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم. من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم من اون دردم که هر جایی پی مرحم نمی گرده چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه من اون عشقم که با هرکس سر سفره نمی شینه من اون شوقم که اشکامو به جز محرم نمی بینه اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم اگه بارون پربارم به صحرا دل نمی بندم موفق باشيد
ناشناس.
18 خرداد 90 16:57
خوب اگه این خوشکله اتاق داره چرا عکسشو نمیذاری
معمولا توی هر وبی عکس سیسمونی و اتاقش میذارن اما شما نذاشتین
اگه داره بذار ببینیم مثل دخترت خوشکله.
منتظریم

چه گیری دادیااااااا
ما احتمالا" تا یک ماه دیگه اثاث کشی می کنیم
عکس اتاق جدیدشو حتما" میذارم قووووووول مردونه

نانی
18 خرداد 90 23:42
سلام عزیزم . من لینکتون کردم ولی نمیدونم چرا نشون داده نمیشه
محمدحسین عشق جاودان
19 خرداد 90 10:24
سلام .خاله جوووووووووووووووني .موفق باشي اکشال نداره .خرابکاري تعطيل
مامان رادین
19 خرداد 90 11:45
بهت تبریک میگم عزیزم . فدای دستای پر زورش. ببوسش
من
19 خرداد 90 14:31
نینی ماهی دارید به وبلاگم سر بزنید

shahab
19 خرداد 90 15:21
مبارکه حسابی عکساش رو بذار زودی مامان آتین
لاله
19 خرداد 90 16:07
دخترت خیلی نازه بهت تبریک میگم الهی قربونش برم بوووووووووووووووووووووووووس
مامان علي
19 خرداد 90 18:34
الهي . خيلي دخترتون نازه.جيگره.ببوسش سفت.يواشم گازش بگير.به ما هم سر بزم
سيدمهدي
20 خرداد 90 5:16
سلام.ميگم ماشاالله دخملت كه از الان انقدر خوشمله بزرگ شه چي ميشه .جاي من حتما ببوسش
سيدمهدي
22 خرداد 90 21:46
سلام.آپم تشريف بيار خوشحال ميشم
معصومه مامان سهند
23 خرداد 90 1:12
سلام قربون اون چشای قشنگت بشه خاله عزیزکم یه عالمه ماچ به اون صورت قشنگت
سيدمهدي
24 خرداد 90 7:45
سلام.آپم بخدا آپم.به قران آپم .اصلا من رو بگو كه دارم قسم ميخورم خودت بيا و ببين ديگه .ولي به قران آپم
ATeNa
24 خرداد 90 20:56
سلام عزیزم . شرمنده که دیر جواب کامنتت رو میدم . اخه این مدت درگیر امتحانام بودممم . ایشااالله از این به بعد دیگه زود زود میام . یعنی هر روز . جیگمله خاله چه بزرگ شده ماشااالله . فداش بشمممم
سيدمهدي
24 خرداد 90 20:11
مرسي كه اومدي
معصومه
25 خرداد 90 15:31
فدای اون دستای خوشکلت بشم دست گلت درد نکنه تا دلت میخواد پاره کن حالا دیگه وقتشه بری سراغ وسایلای مامی جونت بشکن منم باهاتم نازگلم منتظر خرابکاریای بعدیت هستم
مامان زهره
25 خرداد 90 23:55
سلام مامان آتین جونی نه جدا خیلی ملوسه دخترتون خدا حفظش کنه این عروسکو براتون
مهسا
6 شهریور 90 12:53
سلام، چه دخمل خوشمزه ای؟ چه عکس هات خوشگل شده عزیزم.