♥ آتـیـن ♥♥ آتـیـن ♥، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

♥ دخمل کوشولوی من... آتین ♥

خبــــــــــر دارم خبـــــــــــــر...

1390/3/19 13:28
1,793 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلممممممقلب اومدم دو تا خبر جدید بهتون بدمهورا

 اول اینکه آتین دیروز یه کار جدید یاد گرفتمژه بای بای کردنبامن حرف نزن

قربونش برممممممم اینقدر بامزه دستشو بالا می گیره و انگشتاشو باز و بسته می کنه که آدم دلش میخواد درسته قورتش بدهبغل

و خبر دوم اینه که دیروز آتینمو بردیم آتلیه و چند تا عکس خوشگل موشگل ازش گرفتیم که احتمالا" دوشنبه دیگه  آماده اس و آپ بعدیم میشه ایشالا از خود راضی

می بوسمتووووووووون ماچ

 

اینم جیگر طلای مامان که حاضر شده بره آتلیه چشمک

آخرش من فداااااااااات میشممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان ماهان
19 خرداد 90 13:36
وااااااااااااااااااااااااااااااای خدا چه نانازه گل سرش چقدر خوشگله بوسسس منتظر عکساش هستیم
مامان وانیا
19 خرداد 90 16:16
قربون اون لپای ماچ کردنیش... هم خوشگله هم خوش عکس .مرسی که به ما سر زدید منم لینکتون کردم
mamane amir ali
19 خرداد 90 18:03
vai.ghorboneh in arose nazam.va in dokhtareh nadashtam beram.asalam.montazereh axhat hastim.boosssssssssssssssssss.
mamane amir ali
19 خرداد 90 18:04
emshab shabeh arezoohast.vasat behtarin ra arezoo mikonam.
محمدحسین عشق جاودان
19 خرداد 90 18:11
سلام گل من چشم نخوري عزيزم .خاله فدات بشم من آرزو دارم : خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که تنش در تن توست حضرت دوست ، جدایت نکند . . .
رکسانا
19 خرداد 90 19:22
سلام خوبی آتین خوبه خداروشکر من هم متولد آبانم نی نی ت تپل مپل ها مواظبش باش.
دریا
19 خرداد 90 19:57
@};سلام قربونش برم کجاشو دیدی بزار هنرای بعدیش را رو کنه اونوقته حسابی ذوق می کنی . حالا از اون عکسهای خوشکل چیزی به ما میرسه ؟; مبارکش باشه .@}
نی نا
19 خرداد 90 23:14
ناز بشی جیگر منتظر عکس های نازش هستیم
مامان فرشته
20 خرداد 90 2:27
سلام عزیز دلم ای جونم قربونش برم با اون بای بای کردنش زود عکس هاشو بگذار بوسسسسس
مامان حسنی
20 خرداد 90 11:50
قلبون اون دستای کوچولوش برم که بای بای می کنه مامان جون زود عکساشو بذارکه داره قندتودلم آب میشه
الی
20 خرداد 90 12:23
زود عکسا رو بزار مامانی منتظریم
مامان ليلا
20 خرداد 90 12:30
اي جااااااااااااااااااااااااااااانم سلام آتين كوچولوي من ببخش كه خاله ليلا دير اومد بهت سر بزنه آخه سرش خيلي خيلي شلوغه حتي وبلاگ شرمين كوچولو رو هم آپ نكرده الان فقط اومده به تو سر بزنه خوشگل ملوس ماااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
یسنا
20 خرداد 90 13:04
سلام خاله . عکسهامو گذاشتم . اگه خواستید تشریف بیارید
مامان رادین
20 خرداد 90 18:49
ناز بشییییییی.
آرتین خان
20 خرداد 90 22:24
بی صبرانه منتظر عکس های آتین جون هستیم
بابا محسن
21 خرداد 90 11:33
این دخمل خوشمل تا حالا کجا بوده ؟! چه گلی خدا بهتون داده ...انشالله همیشه سبز باشید منتظر عکسها هستیم .......
مریم
21 خرداد 90 12:07
سلام عزیزم وای وای این تربچه بای بای هم بلد شده هزار تا بوسسسسسسس به این دخمل قلقلی عزیز دلم منتظر عکسهای خوشگلش هستیم
مامان جون
21 خرداد 90 14:18
سلام به به چه تیپی زده خانوم خانوما منتظر عکسهای بعدیش هستیم
مامان مهرسا
21 خرداد 90 18:53
سلام الهی جیگرشو برم من با اون گل سر نازش و لباسای خوشگلش بای بای هم که یاد گرفته و دیگه حسابی خانم شده مامانش یک ماچ آبدار از طرف من بکنش
علی
22 خرداد 90 21:16
ُسلام . از وبلاگ پریماه به اینجا اومدم . خیلی نازه ماشاله . خدا حفظش کنه واستون . از چهرش معلومه شیطون میشه . به منم سری بزنید خوشحال میشم
خاله jojo
22 خرداد 90 23:23
ای بد بی خبر آپ میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای جوووووون, خاله فدای اون دستات بشه گلی خوشگلم.... راستی اگه از اون عکسا برام چاپ نکنی دیگه باهات حرف نمیزنم هااااااااااااااااا.... زندگی من اومدم بگم آپولیدم که دیدم .... بیا پیشم منتظرتم
خاله jojo
22 خرداد 90 23:28
درمورد عکس جدی گفتم هاااااااااااااااااا دفه قبلی هم واسه مامان جون اینا چاپ کردین و برا من چاپ نکردین..... من دیگه هشدار دادم ها ....
عاطفه
22 خرداد 90 23:41
وای چقدر جیگر شده حتما عکسای قشنگی میشه خوش به حالتون که نی نی به این نازی دارین
مامانی.
23 خرداد 90 8:00
خدا براتون نگهش داره قربونش برم خیلی ماهه
خوب اسم این کتاب پاره شده رو که میگین بخرین خیلی خوبه بفرمایید چیه که بخریم
مرسی بووووووووووووووووس یادت نره

قربونت عزیزم
اسم کتاب: تاتی کوچولو آب میخواد خسته شده خواب میخواد

مامان پارسا جون
23 خرداد 90 12:52
سلام عزیزم آتین جونم خیلی جیگره خدا حفظش کنه وبتون خیلی قشنگه با اجازه لینک کردم
سارا(مامان سوگل)
24 خرداد 90 16:11
اي شيطون بلا!
مامان ماهان
25 خرداد 90 1:10
سلام کجاییییییییییییییییییییییییییی
سارا(مامان سوگل)
25 خرداد 90 8:24
آفرين دختر باهوش
مامان رها
25 خرداد 90 9:11
سلام گلم الهی حتما براش اسفند دود کن خیلی جیگر شده منتظر عکساشیم
maman rozita
25 خرداد 90 9:41
ey joonam che jigari shode gherti ba oon sanjagh saresh
سونیا
25 خرداد 90 10:20
مرسی خانومی که تشریف اوردین دختر شما خیلی ماهههههههههههههههههه کاش اینجا بود کلی بوسش میکردم.. خدا حفظ ش کنه خانومههههههه
ATeNa
25 خرداد 90 18:39
سلام عزیزممم . ای جانننننننمممم . چه خوشمل شده عکساشششش . ماشااالله . نگفتی با جه اسمی لینکت کنمممم ؟؟
مامان کیان
25 خرداد 90 19:29
آخی چقدر آتین کوچولو نازنینه من دختر ندارم حسودیم شد راستی کیان تو مسابقه خواب فرشته ها شرکت کرده اگه دوست داشتین تا آخر امروز بهش رای بدین مرسی
احمدرضا
28 خرداد 90 9:06
سلام آبجی خانم ممنون آمدی وخبرم کردی ماشااله ماشااله این فرشته کوچولو هر روز ماه تر میشه براش آرزوی سلامتی وشادمانی می کنم امیدوام همشه در کنار هم خوشبخت باشید به داداش هم سلام برسان و ازطرف من روز مرد رو هرچند دیگه تاریخ انقضاش گذشته تبریک بگو به امید دیدار
مونا (مامان النا )
4 تیر 90 18:09
آفرین جیگر خاله خیلی شما عسلی به مامانت بگو اینقدر عکسای خوشگلت رو نذاره اینجا دل ما رو آب کنه به مامانت بگو از طرف من یه بوس محکم از بازوت بکنه
زهرا
5 تیر 90 11:19
سلام عزيزم من تازه با وب شما آشنا شدم واي چه دختر نازي خدا حفظش كنه خيلي بامزه است به جاي من بوسش كنيد خيلي دوستش دارم
rahim
19 تیر 90 19:00
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با تشکر
عاطفه مامان آوا ناز نازی
14 شهریور 90 10:32
سلام عزیزم . حتما عکسهاشو بذار ما ببینیم.