♥ آتـیـن ♥♥ آتـیـن ♥، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

♥ دخمل کوشولوی من... آتین ♥

1 سالگیت مبارک جیـگرم

1390/8/2 7:40
2,329 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک نازنینم امروز درست یک ساله که با همیم ... یک ساله که لحظه به لحظه با هم و در کنار هم نفس می کشیم
ممنونتم عزیزم ممنونم که اومدی و به زندگیم نور بخشیدی...ممنونم که منو برای مادریت انتخاب کردی همه زندگیم.
تو این یک سال بیشتر از اینکه من به تو چیز یاد بدم تو به من درس دادی... تو نگاه منو به زندگی عوض کردی...
 من با تو دارم دوباره کودکیمو لمس می کنم حس می کنم و دوباره تجربه اش می کنم
خدایا نمی‌دونم چه کار خوبی کردم که منو مستحق داشتن همچین نعمت بزرگی دونستی!! تمام سعیمو می کنم که امانتدار خوبی برات باشم
خدایا خودت میدونی چقدر عاشق این هدیه خواستنی و دوست داشتنیت هستم و می تونم بگم واقعا" جونم به جونش بسته اس... خواهش می کنم همیشه و در هر حال حافظ و نگهدارش باش
یک سالگیت مبارک عشق کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حون
11 آبان 90 13:44
سلام مامانی اینقدر از دیدنت ذوق کردم که این پستت رو ندیدم تولد اتین جون مبارک 120 ساله عزیز دلم
معصومه مامان سهند
12 آبان 90 2:27
تولدت مبارک جیگر خالهههههههههههه
مامان آرتین
13 آبان 90 16:15
عزیزم یکسالگیت مبارک. هزار تا بوس واسه دختر ناز خاله
نسرین مامان هلیا
16 آبان 90 0:33
آتین جون تولدت مبارک عزیزم ایشالله همیشه شاد و سلامت زیر سایه پدر مادر باشی گلم
مامان رها
22 آبان 90 13:31
سلام خاله جون عزیز دلم یکسالگیت مبارک گل من مامانی زودی برامون عکس بزار ببینیم این خانوم خانوما چه میکنه
مامان امیر علی
11 آذر 90 16:51
خیلی مبارک باشه .ایشاله عکساتو بازم ببینیم .بوس عروسک
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
20 آذر 90 18:47
سلام وبلاگتون خيلي قشنگه خيلي خوشحال ميشم بيايد وبلاگ من هم نظر بديد آدرس وبلاگ خودتونم توي نظرتون بزارين تا توي وبلاگ خودتون بيام جواب بدم http://www.jegheleh.niniweblog.com منتظرم