♥ آتـیـن ♥♥ آتـیـن ♥، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

♥ دخمل کوشولوی من... آتین ♥

آتین گوشواره دار می شود...

1390/1/19 19:52
1,778 بازدید
اشتراک گذاری

                                        

دیروز آتینو برای سوراخ کردن گوشش بردیم دکتر  

خدارو شکر خیلی اذیت نشد... اولش یکم گریه کرد اما همین که از در مطب اومدیم بیرون ساکت شد و به درده گفت یادم تورا فرامووووووووووش

منم به آرزوی دیرینه ام رسیدم و دخملمو با گوشواره دیدم

اینم عکس آتین با گوشواره  طبی

مبارکت باشه گلمممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

محمدحسین عشق جاودان
19 فروردین 90 20:23
سلام .مبارکش باشه .چقدر خوشمل هستي خاله جوني .به ما هم سربزنين .
دایی جون
19 فروردین 90 23:31
سلام مبارکش باشه این فرم صورتش خیلی شیرین منو دیونه می کنه
صفورا
20 فروردین 90 11:46
واااااااااای ما شا ا... دخملت عین عروسک میمونه واقعاً زیباست بهت تبریک میگم فکر کنم منم بچم آبانی بشه
مونا (مامان النا )
20 فروردین 90 12:39
سلام عزیز خاله گوشواره هات مبارکت باشه النا عکست رو دیده هی میگه نی نی بعدشم دولا شد و از روی مونیتور بوست کرد النا 28 آبان 88 شما 2 آبان 89 جالبه که هر 2 تون آبانی هستین با اجازتون لینک میکنم. بوسسسسسسسسس
دایی بنی جون
20 فروردین 90 18:02
سلام وای حالا که فهمیدم این اتین جون عزیز ابانی هستش بیشتر شیفته اش شدم چون من خودم ابانی هستم وای عزیزم اومدم بهتون خبر بدم حتما مشب یا فردا عکسهای اتاقش رو می زارم
شیما
20 فروردین 90 19:56
تو هم عقده داری و کمبود


جاااااااان؟؟؟؟؟؟!!! متوجه نمی شم!!

مادرجون آبتین کوچولو
20 فروردین 90 22:33
مبارک باشه انشاءالله گوشواره عروسی بندازی
مامان مبين
21 فروردین 90 2:08
اتين جون هزارماشالله چقدر نازه خيلي خوشحالم با مبينم تو يك روز به دنيا اومدن ممنونم ازاينكه به وبلاگم سر زدين


مامان غزل
21 فروردین 90 10:58
مبارک باشه اتین جون
دایی بنی جون
21 فروردین 90 13:41
سلام لینک وبلاگ رو تصحیح کردم
قربونه اتین جون.
راستی این شیما خانم هم برای شما این پیام رو گذاشته این خانم هر کی هست مطمئن هستم خودش کمبود مهر محبت داره اخه کمبود چی رو داشته باشیم ؟واقعا برای همچین کسایی متاسفم هستم
مامان اتین شما توجه نکنید و همیشه فعال باشید.
اینا ادم های با دل های سیاه هستن

ممنووووونم
آره بی خیال مهم نیست... فقط متوجه نشدم که کمبود چی می تونم داشته باشم؟؟!!کاش بیشتر توضیح میداد (نیشخند)

مامان فرشته
21 فروردین 90 14:23
سلاممممممممم
قربونش برم من با اون گوشواره های خوشگلش


مامان مهربون نه هنوز که ازدواج نکرده تازه یکسال گذشته اما برنامه آینده اش رو نمی دونم مامانم خیلی بهش گفته که به فکر زندگی جدید باشه اما هنوز خبری نیست

از این نظرا زیاده این که خوبه باید می اومدی می دیدی برای من چی نوشته ان که مجبور شدم وبلاگمو فیلتر کنم

ایشالله هرچی که به صلاحشونه پیش بیاد
بی خیالش...

زينب عشق مامان و بابا
21 فروردین 90 16:43
به به چقدر ناز شده
مامان مهسان
21 فروردین 90 17:02
مرسی که به ما سرزدی دخترت ماشاا.. هزارماشا.. نازه نازه نازه.ببوسش
مونا (مامان النا )
21 فروردین 90 18:05
سلام عزیزم
ممنونم از اینکه به ما سر میزنین
ایشالله سال دیگه عید بهت میگم چه بلایی سرت میاره این خوشگل خانم
بعدش یاد من بیفت
آتین جونم رو ببوسسسسسس

مشتاقانه منتظر سال دیگه عیدم ههههههه

مامان كيانا
22 فروردین 90 8:43
سلام عزيزم .ممنون كه به ما سرميزنيد.منو كيانااز داشتن دوستاي گلي مثل شما خوشحاليم.راستي گوشواره دار شدن خانوم خانوما مبارك
مامان رايان
23 فروردین 90 11:02
چه دخمل نازي.گوشواره هاش مبارك.
مامان سمیه
24 فروردین 90 8:48
سلام واقعا واسه دخملت اسپند دود کن چقدر نازه منم قبل از عید دخملم گوشواره دار شد گوشواره طبی دخمل منم رنگ آتین جونه ممنون که بهم سر زدی
خاله ایی
24 فروردین 90 20:24
سلام خوبین مامان آتین خوشکل؟ وای عزیزم مبارکش باشه خیلی خوشکل شده. خوشحال میشم مامانی به وب ماهم سر بزنین راستی اجازه میدین لینکتون کتم؟
دایی بنی جون
25 فروردین 90 0:25
واقعا من که هر دفعه میام از این اتین جون انرژی میگیرم مامان اتین من ابدیت کردم به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
مامان غزل
25 فروردین 90 12:24
کجایی؟ پیداتون نیست!!!!